  • 1. Data: 2013-02-11 08:35:36
    Temat: Prośba o pomoc w wyborze
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    pytanie do praktyków. Dokonałem wstępnego wyboru czterech modeli i teraz
    proszę o wskazówki, który z nich wybrać:

    LG Swift L7
    Samsung Galaxy Ace 2
    Samsung Galaxy S III mini
    Sony Xperia J

    --
    Arek

  • 2. Data: 2013-02-11 13:52:45
    Temat: Re: Prośba o pomoc w wyborze
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.02.2013 Arek <a...@o...pl> napisał/a:
    > Witam,
    > pytanie do praktyków. Dokonałem wstępnego wyboru czterech modeli i teraz
    > proszę o wskazówki, który z nich wybrać:

    Ale do czego, co ma robić ten telefon?

    > LG Swift L7
    > Samsung Galaxy Ace 2
    > Samsung Galaxy S III mini
    > Sony Xperia J

    Samsungi ogólnie lepsze graty, LG i Sony to zabytki, w nowych obudowach.

    Sam musisz poszukać opinii, który jak się sprawdza w ważnych dla ciebie
    zadaniach.
    S3mini ma Androida 4.1, reszta może kiedyś dostanie upgrade.

    Sprawdź jeszcze, czyja nakładka na system ci bardziej pasuje.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2013-02-11 14:02:01
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości news:5118a38a$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > pytanie do praktyków. Dokonałem wstępnego wyboru czterech modeli i teraz
    > proszę o wskazówki, który z nich wybrać:

    A jeszcze do wyboru:

    LG Swift 9
    Sony Xperia J

    --
    Arek

  • 4. Data: 2013-02-11 18:04:22
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Arek
    naskrobał(a):

> [...]
    > pytanie do praktyków. Dokonałem wstępnego wyboru czterech modeli i teraz
    > proszę o wskazówki, który z nich wybrać:

    To jeszcze napisz na jakie kryteria mamy zwracać uwagę.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Kot składa się z futra, kota właściwego i podzespołu mruczącego.

  • 5. Data: 2013-02-11 20:32:13
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Sony Xperia J

    Ja Sony odradzam :]

  • 6. Data: 2013-02-11 20:44:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lut, 14:02, "Arek" <a...@o...pl> wrote:

    > A jeszcze do wyboru:
    >
    > LG Swift 9
    > Sony Xperia J

    Z LG Swift L7 jestem zadowolony, ale...lubi sie zamyslec przy wiekszym
    obciazeniu .
    Osobiscie mi to nie przeszkadza (relacja cena/jakosc jest idealna).
    Do przegladania internetu na ekranie 4,3 i korzystania z roznych apek
    informacyjnych, prasowych itp - idealny.

    Sadze, za LG Swift L9 jest na tyle mocniejszy, ze nie byloby w nim
    powyzszych spowolnien.