  • 11. Data: 2010-01-08 00:39:09
    Temat: Re: Zmiany na motokrainie
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:hi5r7m$eh7$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2010-01-08 00:04:07 +0100, "maverik" <b...@o...pl> said:

    > Wspaniała krytyka z pod palców człowieka, który najpierw oficjalnie się
    > obraził na cały ten beznadziejny preclowy grajdowłek i poszedł do innej
    > piakownicy, a później mimochodem jakby wrzuca co jakiś spamik swojej
    > działalności. Wiem, świnia ze mnie, że tak wytykam, ale bawi mnie
    > świętojebliwe oburzenie w Twoich ustach. Eeee, palcach.

    Dalej, mało.. nawet z moją odpowiedzią lecisz z OT :)

    p.s. zawsze się tak spinasz?
    p.s.s. czyzbyś był na stuntpoland?

  • 12. Data: 2010-01-08 00:43:59
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-08 01:39:09 +0100, "maverik" <b...@o...pl> said:

    > Dalej, mało.. nawet z moją odpowiedzią lecisz z OT :)

    Taki czar juznetu. Napisz do admina, to usunie.

    > p.s. zawsze się tak spinasz?

    Jestem luźny jak niedzielny poranek.

    > p.s.s. czyzbyś był na stuntpoland?

    Jasne, wszak jestem słynnym stunterem.

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-01-08 00:56:48
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Taki czar juznetu. Napisz do admina, to usunie.

    ale ja jestem adminem internetu,

    > Jestem luźny jak niedzielny poranek.

    ja w niedzielę śpię do popołudnia, czyt. jest już ciemno

    > Jasne, wszak jestem słynnym stunterem.

    masz bana

  • 14. Data: 2010-01-08 07:45:19
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Michał V-R"
    dodam jeszcze ze nie można zbić 2,3 czy 4 biegów na raz(na jednym
    > wcisnieciu klamki) bo nie wchodzą po każdym biegu trzeba puścić
    > sprzęgło...np 5 sprzęgło 4 sprzęgło 3 <<<

    Zbic mozna, ale u mnie to balbym sie potem puscic klame - zwlaszcza w czasie
    jazdy...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 15. Data: 2010-01-08 07:56:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 8 Sty, 08:45, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > P.S. U mnie zbijanie po jednym zastepuje hamulec a co dopiero jak by tak
    > trzy w dol...
    Trzy w dół to funkcjonalność spadochronu.

    --
    Artur
    Maszyna budowlana - ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-01-08 09:18:42
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Sławo" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Jakiś czas temu pisałem o portalu motocyklowo-społecznościowym
    > www.motokraina.pl [...]

    Coz, do faktu ze 'polska jenzyk, trudna jenzyk' Internet zdazyl nas juz
    przyzwyczaic ;)
    Portal przegladalem i tak z duza przyjemnoscia, szacunek za pomysl i
    realizacje.
    Wielkie dzieki za kalendarz. Jak wyglada mechanizm korygowania wpisow w
    przypadku pomylek?

    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2010-01-08 17:36:13
    Od: Sławo <s...@g...com>

    On 8 Sty, 10:18, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Portal przegladalem i tak z duza przyjemnoscia, szacunek za pomysl i
    > realizacje.

    Dzięki za słowa uznania ;]

    > Wielkie dzieki za kalendarz. Jak wyglada mechanizm korygowania wpisow w
    > przypadku pomylek?

    Tzn? Możliwość edycji ma autor wpisu i moderatorzy.

    Informacje o nowych imprezach zamieszcza na razie nieduża grupa osób,
    staramy się niczego przegapić, ale każdemu się może zdarzyć. Więc
    jeśli ktoś z was zauważy, że brakuje jakiegoś zlotu zachęcam do
    uzupełniania listy ;]

    pozdrawiam
    Sławo

    ---