  • 1. Data: 2009-10-07 12:40:57
    Temat: Zna ktoś firmy handlujące Allied Telesis(syn) ??
    Od: "Wiesław Żurek ...::: zVID :::..." <a...@z...net>

    Witam.

    Pytanie jak w temacie. Oczywiście nie interesuje mnie Action lub firmy
    biorące od nich.

    --
    Wiesław Żurek
    Sieci IP i CATV (LAN, MAN)

  • 2. Data: 2009-10-07 13:31:49
    Temat: Re: Zna ktoś firmy handlujące Allied Telesis(syn) ??
    Od: Krzysztof Cholewa <k...@g...com>

    Zapytaj u nich - http://www.tritech.pl/index.php?id=140,217,0,0,1,0

    --
    Krzysztof Cholewa

  • 3. Data: 2009-10-08 05:38:23
    Od: Marek Kierdelewicz <m...@p...pl>

    Cześć

    >Pytanie jak w temacie. Oczywiście nie interesuje mnie Action lub firmy
    >biorące od nich.

    http://www.zeto.bialystok.pl/cmsws/page/?D;134

    Kontakt się z działem dystrybucji.

    pozdrawiam,
    Marek Kierdelewicz

  • 4. Data: 2009-10-08 08:31:17
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    Wiesław Żurek ...::: zVID :::... pisze:
    > Witam.
    >
    > Pytanie jak w temacie. Oczywiście nie interesuje mnie Action lub firmy
    > biorące od nich.

    Też macie takie odczucie, że Action jak na hurtownika ma mało atrakcyjne
    ceny?
    Jeśli nie action to co?
    ABC data i tech data znam i mam podobne odczucie.

    MarC0

  • 5. Data: 2009-10-08 08:37:36
    Od: Maciej Jan Broniarz <g...@g...net>

    W dniu 09-10-08 10:31, MarC0 pisze:

    > Też macie takie odczucie, że Action jak na hurtownika ma mało atrakcyjne
    > ceny?
    > Jeśli nie action to co?
    > ABC data i tech data znam i mam podobne odczucie.

    Veracomp ma niezle ceny, tylko wiekszosc sprzetu sieciowego jest z
    reguly dostepna na zamowienie.

    mjb

  • 6. Data: 2009-10-08 20:11:01
    Od: karol <k...@k...pl>

    Maciej Jan Broniarz pisze:

    > Veracomp ma niezle ceny, tylko wiekszosc sprzetu sieciowego jest z
    > reguly dostepna na zamowienie.
    >
    > mjb

    nie wiem jak veracomp, ale sprawdze..
    najdrozsza jest chyba abcdata