  • 1. Data: 2016-07-06 15:04:59
    Temat: Znowu najdroższy kondensator świata...
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Dziwnie długi link, skróciłem
    http://gg.gg/oszustwo

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 2. Data: 2016-07-06 15:20:07
    Temat: Re: Znowu najdroższy kondensator świata...
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 06/07/2016 14:04, HF5BS wrote:
    > Dziwnie długi link, skróciłem
    > http://gg.gg/oszustwo

    i kilka innych elementów

    https://www.youtube.com/watch?v=1o3mADtThUs

  • 3. Data: 2016-07-06 15:54:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    Wystarczy taki link: http://pl.energy-saving-b0x.com/

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2016-07-06 15:55:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-06 o 15:04, HF5BS pisze:
    > Dziwnie długi link, skróciłem
    > http://gg.gg/oszustwo

    Na szczęście, że jak odświeżę stronę to zegar z czasem jaki mam
    dokonanie zakupu rusza od nowa. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2016-07-06 16:35:31
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Najciekawsze jest, dlaczego taki toster oszczędza 35% a farelka aż 45% ?
    I tu i tu spiralka grzeje. Chciałbym poznać wyjaśnienie :D
    Naukowe rzecz jasna.

  • 6. Data: 2016-07-06 16:36:48
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy doczytaliście :

    "Obniża niebezpieczne dla zdrowia promieniowanie elektromagnetyczne,
    które jest wydzielane przez przewód i elektronika"

    ELEKTRONIKA ! Wydzielam niebezpieczne promieniowanie ! Uaaaa !
    Co robić ??

  • 7. Data: 2016-07-06 16:39:59
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    wiadomości news:1991111693.20160706155412@pik-net.pl.invalid...

    > Wystarczy taki link: http://pl.energy-saving-b0x.com/

    Faktycznie... próbowałem, ale pluło się, że czegoś mu brakuje, to użyłem
    skracacza. Widocznie chwilowy błąd, trudno zgadnąć. Teraz rzeczywiście już
    działa.

  • 8. Data: 2016-07-06 16:50:50
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na szczęście, że jak odświeżę stronę to zegar z czasem jaki mam dokonanie
    > zakupu rusza od nowa. :-)

    To tak, jak reklama paraleku na cukrzycę. To mnie tu diabetolog prawie
    wiesza (żartem), że ciastko zjadłem, a tu proszę, idę i sobie bez recepty
    kupuję...
    Albo Mango Telezakupy, leci reklama pierdulamentum jakiegoś. A jak się w
    ciągu pół godziny zadzwoni, to drugie pierdulamentum za darmo.
    Za 15 minut, widzę reklamę tegoż, na innym programie. I nie wszyscy wiedzą,
    ze Mango śledzi, w którym programie obejrzeliście reklamę. przyjrzyjcie się
    numerowi, na który trzeba zadzwonić, dla każdej stacji jest inny. Za 20
    minut kolejny raz w danym programie to leci i numer, na tej samej stacji,
    już się powtarza. Czyli dzwoń leszczu, bo ci okazja minie, a defakto bonus
    jest cały czas.
    Jeden program - jeden numer, inny program, inny numer, nawet jeśli towar ten
    sam.
    Jednego tylko żałuję, że raz uwierzyłem i kupiłem kitekat kotu. Rezultatem
    była megasraka. Ale kitiket nie ma nic lepszego, terefere.
    Więc idę wyskrobać kasę na to cudo i będę wodę na herbatę grzać elektrycznie
    :P :) Mniej zapłacę :)) :P
    Takie power-voo-doo :P

  • 9. Data: 2016-07-06 16:53:42
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Najciekawsze jest, dlaczego taki toster oszczędza 35% a farelka aż 45% ?
    > I tu i tu spiralka grzeje. Chciałbym poznać wyjaśnienie :D
    > Naukowe rzecz jasna.

    Nasi naukowcy stwierdzili, że farelka ma dodatkowo wiatrak, który wydmuchuje
    zle elektrony z wnętrza, a jako, że mają one ładunek ujemny, to jeszcze
    pewnie powietrze jest ujemnie zjonizowane i można skorzystać :P (Ale
    głupoty, aż się sam sobie dziwię!) Stąd oszczędność o 10 punktów %.

  • 10. Data: 2016-07-06 17:17:57
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Nie wiem czy doczytaliście :
    >
    > "Obniża niebezpieczne dla zdrowia promieniowanie elektromagnetyczne, które
    > jest wydzielane przez przewód i elektronika"

    To nie jest jedyny "kffiatekk" w tekście, w ogóle zobaczcie, ze miejscami
    tekst wygląda, jak automatem tłumaczony (choćby ten na stronie tytułowej).
    Sama strona też była chyba na kolanie klecona. Copyright... by kto?
    Poza tym, wydaje mi się, że w ciągu ostatnich kilku godzin, zmieniła się
    nieco jej zawartość. Zwróciliście uwagę na to, że nie ma gdzie dopisać
    opinii? Poprzednio zresztą też nie było jak...

    Adres http://pl.energy-saving-b0x.com rozwiązuje się na IP 91.228.154.124
    Z bazy RIPE:

    organisation: ORG-FHS3-RIPE
    org-name: Fornex Hosting S.L.
    org-type: LIR
    address: Urb. Cabo Bermejo 1721
    address: 29680
    address: Estepona
    address: SPAIN
    phone: +34661766120
    fax-no: +34952808521
    e-mail: f...@f...com
    abuse-c: FRNX-RIPE
    abuse-mailbox: a...@f...com
    mnt-ref: RIPE-NCC-HM-MNT
    mnt-ref: MNT-FORNEX
    mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
    created: 2012-08-06T08:46:51Z
    last-modified: 2015-05-06T06:39:10Z
    source: RIPE

    A oszczędność nie ma bezpośredniego przełozenia między charakterem
    obciążenia, tzn. pojemnościowym, indukcyjnym, czy rzeczywistym.
    Komputer z charakterem raczej pojemnościowym, suszarka z rzeczywistym, klima
    i pralka raczej z indukcyjnym, idą w tę samą stronę (po 50%)? Przeliczę to
    liczbami urojonymi?

    > ELEKTRONIKA ! Wydzielam niebezpieczne promieniowanie ! Uaaaa !
    > Co robić ??

    No jak, użyć przyrządu Energy Saver! :P