  • 1. Data: 2015-09-04 12:42:34
    Temat: Zrezygnowałem z Play
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Jeszcze przed miesiącem byłem zdecydowany przedłużyć umowę na trzy karty w Formule
    Komfort 4.0+ dla firm, aż tu nagle szefostwo Play postanowiło pogorszyć warunki. W
    związku z tym, że od 20 pażdziernika już będę mógł przejść do innego operatora,
    zacząłem wertować oferty. Okazuje się, że za 4 karty w NJU będę płacił maksymalnie
    96zł bez cyrografu, zaś w Play by mnie to wyniosło 2zł więcej i to z umową na 2 lata.
    Wydaje mi się, że podwójny tandem w NJU jest najkorzystniejszym dla mnie wyborem.
    Ale być może przeszukałem nie wszystkie oferty. Ciekaw jestem, czy jest gdzieś
    jeszcze korzystniej? Na stacjonarne mi wychodzi ponad 100 minut a bywa że i kilka
    godzin w miesiącu. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 2. Data: 2015-09-04 12:55:34
    Temat: Re: Zrezygnowałem z Play
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Czy będziesz potrzebował fakturę? NJU nie wystawiało faktur dla firm. Może
    juz wystawiają?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-09-04 13:06:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu piątek, 4 września 2015 12:52:55 UTC+2 użytkownik yabba napisał:
    > Czy będziesz potrzebował fakturę?

    Nie, faktura nie jest potrzebna.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 4. Data: 2015-09-04 13:23:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

> [...]
    >

    > Czy będziesz potrzebował fakturę? NJU nie wystawiało faktur dla firm. Może

    a w jaki sposób to uniemozliwiają? bo mają obowiązek wystawić fakturę na
    każdą usługę niezależnie czy ejst to firma czy osoba prywatna.

    Od 1 stycznia 2014 roku zasadą jest wystawianie faktur przez podatników VAT:
    dla innych podatników lub osób prawnych z tytułu sprzedaży towarów
    i świadczenia usług,
    dla innych podmiotów (nie będących podatnikami VAT lub innymi
    osobami prawnymi:
    w przypadku sprzedaży wysyłkowej (to pojęcie nie dotyczy zwykłej
    sprzedaży internetowej w kraju, a sprzedaży do innego kraju Unii Europejskiej dla
    podatników, którzy nie są zarejestrowania do transakcji wewnątrzwspólnotowych albo
    nie są podatnikami VAT - najczęściej osób fizycznych),
    w przypadku wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów

    W sytuacji gdy nie ma obowiązku wystawienia faktury wynikającego z
    powyższych zasad (sprzedaż towaru lub usługi dla osoby, która nie jest
    podatnikiem lub w przypadku sprzedaży zwolnionej) - na żądanie nabywcy
    złożone w ciągu 3 miesięcy od końca miesiąca w którym dokonano
    sprzedaży lub wykonano usługę istnieje obowiązek wystawienia faktury.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-09-04 14:33:17
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > złożone w ciągu 3 miesięcy od końca miesiąca w którym dokonano
    > sprzedaży lub wykonano usługę istnieje obowiązek wystawienia faktury.

    Źle się wyraziłem. Oferta NJU jest była tylko dla osób prywatnych, nie dla
    firm. Więc firma faktury nie dostanie. Kiedyś to sprawdzałem. Moze się
    ostatnio zmieniło.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-09-04 15:10:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Źle się wyraziłem. Oferta NJU jest była tylko dla osób prywatnych, nie dla
    > firm. Więc firma faktury nie dostanie. Kiedyś to sprawdzałem. Moze się
    > ostatnio zmieniło.

    osobie prywatnej też muszą fakturę wystawić. A dla usług telco w
    jednoosobowej działalności to wystarczy :)

  • 7. Data: 2015-09-04 16:16:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > osobie prywatnej też muszą fakturę wystawić. A dla usług telco w
    > jednoosobowej działalności to wystarczy :)

    Nie musi być NIP-u na fakturze za telefon?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-09-04 16:17:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Nie musi być NIP-u na fakturze za telefon?

    NIP musi być bo to jest wymóg na fakturze. A jak masz DG to masz NIP
    NIP jest wystarczający. Nie musi za to być nazwy firmy.
    <http://www.podatki.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/czy-
    faktura-za-rozmowy-telefoniczne-moze-stanowic-koszt-
    podatkowy-jesli-wystawiona-jest-imiennie-a-nie-na-fi
    rme-podatnika>

  • 9. Data: 2015-09-04 17:43:57
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-09-04 12:42, Akarm wrote:
> [...]
    > Akarm
    > http://www.bykomstop.avx.pl
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    a jakie to pogorszenie warunków nastąpi od 20 pazdziernika?

    Pytam, bo mam również tą taryfę Konfort 4.0+ dla firm i jak dla mnie
    jest to super - 3 numery + dodatkowa karta tylko do internetu,
    rozmowy,smsy,mmsy w cenie do wszystkich,
    pakiet danych 30GB. Płacę za komplet 99pln netto (przy czym pierwsze
    6mcy gratis - więc wychodzi taniej)
    Każdy kolejny numer w pakiecie to 24pln brutto

  • 10. Data: 2015-09-04 18:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Czy będziesz potrzebował fakturę? NJU nie wystawiało faktur dla firm.
    > Może juz wystawiają?

    Powaznie, az tak sie podkładają łamiąc prawo?
    firma moze sobie powiedziec - nie wystawiam faktury?