  • 1. Data: 2011-10-21 18:02:28
    Temat: Zwis i padnięcie programu
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Taki problem językowy - jak ładnie napisać "padnięcie programu"?

    Czy "padnięcie" jest już w SJP w takim sensie?!

    slawek

  • 2. Data: 2011-10-21 18:15:14
    Temat: Re: Zwis i padnięcie programu
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-10-21 20:02, slawek pisze:
    > Taki problem językowy - jak ładnie napisać "padnięcie programu"?
    >
    > Czy "padnięcie" jest już w SJP w takim sensie?!

    Różne są przejawy błędu (awarii). Jak chcesz o tym mówić w miare
    precyzyjnie, to trzeba to odróżniać.

  • 3. Data: 2011-10-21 22:13:16
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On Oct 21, 8:02 pm, "slawek" <s...@h...pl> wrote:
    > Taki problem językowy - jak ładnie napisać "padnięcie programu"?

    Gdzieś spotkałem się z terminem "awaryjne zatrzymanie programu".

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com