  • 1. Data: 2010-05-23 07:58:56
    Temat: Żyd, gestapowiec, górnik, panienka... czyli Wałbrzyszanie z Waldenburga
    Od: "JKvdZ" <w...@g...pl>

    Czołem grupowicze :)
    Kilka poskanowanych negatywowych płytek szklanych znalezionych podczas
    remontu pomieszczeniach po zakładzie fotograficznym w Wałbrzychu.

    www.jacekzych.pl

    Pozdrawiam
    Jacek

    5138 (20100522) __________

  • 2. Data: 2010-05-24 07:06:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ladna galeria. "Eset" to pseudonim artystyczny?

  • 3. Data: 2010-05-24 07:23:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Ladna galeria. "Eset" to pseudonim artystyczny?

    Pomijam już obciach reklamowania od wielu lat dwóch równorzędnych adresów...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2010-05-24 16:07:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JKvdZ" <w...@g...pl> napisał
    > Kilka poskanowanych negatywowych płytek szklanych znalezionych
    > podczas remontu pomieszczeniach po zakładzie fotograficznym w
    > Wałbrzychu.
    > www.jacekzych.pl

    Bardzo dobra jakosc - naprawde "bez specjalnej obrobki", czy
    musiales sie jednak przylozyc ?

    J.

  • 5. Data: 2010-05-24 19:18:24
    Od: "JKvdZ" <w...@g...pl>

    Pracy było tyle, ile po poskanowaniu płyt przez czlowieka o skanowaniu
    pojecia nie majacego, posiadajacego za to skaner z pełna przystawką do
    transparentów... najwiecej pracy mialem przy portrecie starego Zyda.. tam
    prawie nie bylo obrazu.. .poza tym tylko doprowadzenie do jednego koloru,
    lekkie podostrzenie i juz. Fajnie to wyglada wydrukowane 50x70...

    pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2010-05-25 07:07:12
    Od: adrian <a...@g...com>

    kurde, też zawsze chciałem znaleźć jakieś stare negatywy, albo cuś
    innego z odległej epoki... ale niestety, nie mieszkam w kilkuwiekowej
    kamienicy... niemniej ciekawie to wyszło, bardzo ostro, jak na stare
    płyty.

    ps. eset, to nazwa firmy, która stworzyła program antywirusowy NOD32,
    jakim się posługuje JKvdZ, jak wysyła wiadomości na grupę przez
    program pocztowy, to taka informacja się zawsze dodaje.

  • 7. Data: 2010-05-25 07:13:01
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 25 May 2010 00:07:12 -0700 (PDT), adrian
    <a...@g...com> wrote:

    >program pocztowy, to taka informacja się zawsze dodaje.
    Przeczytaj instrukcję!!
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 8. Data: 2010-05-25 07:34:02
    Od: "Artur_1" <artbar@usuń_to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JKvdZ" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kilka poskanowanych negatywowych płytek szklanych znalezionych podczas
    > remontu pomieszczeniach po zakładzie fotograficznym w Wałbrzychu.

    Skanowałem ponad 1200 szklanych płyt ze zdjęciami Gurdowej. To było niezłe
    przeżycie i nauka.
    Artur

  • 9. Data: 2010-05-26 08:39:21
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ladna galeria. "Eset" to pseudonim artystyczny?

    Pierwszy z góry to rodzony dziadek Ferdynanda Kiepskiego ;)

  • 10. Data: 2010-05-28 01:08:43
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 23 of May 2010 09:58, JKvdZ wrote:

    > Czołem grupowicze :)
    > Kilka poskanowanych negatywowych płytek szklanych znalezionych podczas
    > remontu pomieszczeniach po zakładzie fotograficznym w Wałbrzychu.

    Świetne fotki. Jednak zaznaczone pewną manierą. Maniera nie wpływa na ocenę
    lepsze/gorsze. Maniera pozwala dosyć precyzyjnie ocenić kiedy zdjęcia powstały.
    Zdjęcia bez maniery powstawały od początku fotografii. Bez maniery znaczy,
    że pokazują coś jakby to było dzisiaj. I o ile maniera nie obniża oceny
    to brak maniery ją podnosi. Ilu znamy bezmanierowych? Nadar, Lartigue,
    Man Ray? Czy Cartier-Bresson, Helmut Newton, Mapplethorpe i David Hamilton
    to maniera?

    --
    nb