  • 1. Data: 2011-08-28 10:20:16
    Temat: "abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie
    Od: a...@p...pl

    ..

    wg mnie kolejny kwiatek do kolekcji:

    czasami z pewnych wzgledow, chce sie byc niedostepnym (niewazne z
    jakich).

    w Play wylacze sobie telefon (guziczkiem)....i dzwoniacy dostaje
    komunikat, ze "abonent wylaczyl telefon". Czyli swiadomie dokonal
    czynnosci - co zdradza intencje. Sposobem na to jest "wydarcie" z
    aparatu akumulatora, tak aby telefon sie nie zdarzyl poprawnie
    wylogowac z sieci. I wtedy jest dobrze - ...abonent jest nieosiagalny
    lub poza zasiegiem....

    Dlaczego sie zdradza moja prywatnosc? Ja bym chcial miec zawsze
    komunikat o tym, ze "abonent jest nieosiagalny lub poza zasiegiem"

    Da sie to jakos pozmieniac? Pewnie dziwnymi przekierowaniami gdy ....

    gdy zajety
    gdy nie odpowiada
    gdy poza zasiegiem
    gdy nieosiagalny
    gdy wylaczyl telefon
    gdy jest zagranica
    gdy jest w ubikacji
    gdy......

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-08-28 10:56:11
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-08-28 12:20, a...@p...pl pisze:
    > w Play wylacze sobie telefon (guziczkiem)....i dzwoniacy dostaje
    > komunikat, ze "abonent wylaczyl telefon". Czyli swiadomie dokonal
    > czynnosci - co zdradza intencje.

    Nie zwracałem na to do tej pory uwagi, ale faktycznie masz rację.
    Wyłączyłem na chwilę telefon w Mobilking i tu jest komunikat: "abonent
    jest nieosiągalny" bez zagłębiania się w przyczyny.

    Nie wiem jednak czy jest o co "kruszyć kopie" Równie dobrze mogłoby być:
    "rozmówca ma Cię w dupie" Samego wyłączenia telefonu nie traktowałbym
    jako intencję. Przyczyn wyłączenia telefonu może być wiele,
    niekoniecznie zła wola.

  • 3. Data: 2011-08-28 11:00:46
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
> [...]
    > aparatu akumulatora, tak aby telefon sie nie zdarzyl poprawnie
    > wylogowac z sieci. I wtedy jest dobrze - ...abonent jest nieosiagalny

    Ja mam inne spostrzeżenia co do Playa. Mianowicie, że jakiś czas temu
    całkiem sknocili sygnalizację. Przed chwilą sprawdziłem (sprawdzałem też
    jakieś trzy tygodnie temu - było to samo) i dzwoniąc
    na wyłączony numer Playa (zalogowany wcześniej do sieci własnej Play) mam:

    - dzwoniąc z Plusa: tik tik tik
    - dzwoniąc z (byłej) Ery: ciszę
    - dzwoniąc ze stacjonarnego Dialogu: zajętość
    - dzwoniąc z VoIPa: zajętość

    Kiedyś mieli sknocone tylko przy dzwonieniu ze stacjonarnego, teraz
    mają sknocone ogólnie. Ogólnie Play to zlewa. Może ma znaczenie z
    jakiego rejonu się dzwoni albo gdzie znajduje się telefon docelowy, w
    moim przypadku jest to Dolny Śląsk.

    pozdr.

  • 4. Data: 2011-08-28 16:58:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <a...@p...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Dlaczego sie zdradza moja prywatnosc? Ja bym chcial miec zawsze
    > komunikat o tym, ze "abonent jest nieosiagalny lub poza zasiegiem"

    Nie masz wlaczonej poczty glosowej? Dlaczego nie?
    Nie mialbys takich problemów.
    Wylaczasz telefon, czy wychodzisz poza zasieg, czy konczy Ci sie
    bateria - dzwoniacy maja szanse sie nagrac z wiadomoscia...
    O ile maja cos waznego, a jak nic waznego to spróbuja pózniej.

    Problemem jest jednak to, ze jak ktos dostanie telefon sluzbowy
    bo jego praca polega na byciu dostepnym dla dzwoniacych to
    pewnie nie chce aby szef mógl stwierdzic ze pracownik nie jest
    poza zasiegiem tylko po prostu bezczelnie w pracy wylaczyl fonika :-)

  • 5. Data: 2011-08-28 18:55:39
    Od: cyberm_no_@_spam_tlen.pl

> [...]
    > pewnie nie chce aby szef mógl stwierdzic ze pracownik nie jest
    > poza zasiegiem tylko po prostu bezczelnie w pracy wylaczyl fonika :-)
    wszystkich oceniasz przez pryzmat swojego zachowania? czytam od jakiegoś
    czasu Twoje wypociny i dochodze do wniosku że powinni Ci sądownie zakazać
    dostępu do sieci (nawet rybackich).
    --
    Robert CyberM

  • 6. Data: 2011-08-28 19:34:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci

    > Nie masz wlaczonej poczty glosowej? Dlaczego nie?

    Bo szanuje dzwoniacych i nie chce obciazac ich kosztem polaczen/zubazac ich
    pakiety minut.
    Poza tym wiekszosc dzwoniacych i tak sie nie nagrywa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-08-28 19:36:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-28 12:56:11 +0200, Tomaszek <t...@o...pl> said:

    > Nie zwracałem na to do tej pory uwagi, ale faktycznie masz rację.
    > Wyłączyłem na chwilę telefon w Mobilking i tu jest komunikat: "abonent
    > jest nieosiągalny" bez zagłębiania się w przyczyny.

    A w Play:

    "nie możemy zrealizować tego połączenia:

    Po włączeniu telefonu - SMS z informacją jakie numery próbowały się połączyć.
    Przed chwilą sprawdzałem...

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-08-28 21:21:23
    Temat: Odp: "Play, Przepraszamy" - dobre rozwiazanie
    Od: "Zenkosek" <o...@t...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > w Play wylacze sobie telefon (guziczkiem)....i dzwoniacy dostaje
    > komunikat, ze "abonent wylaczyl telefon". Czyli swiadomie dokonal
    > czynnosci - co zdradza intencje.

    A ja przed chwila wylaczylem sobie telefon w Play i dzwoniacy
    do mnie ma komunikat :
    "Przepraszamy, nie mozemy zrealizowac tego polaczenia, spróbuj
    pózniej".

    > Dlaczego sie zdradza moja prywatnosc? Ja bym chcial miec zawsze
    > komunikat o tym, ze "abonent jest nieosiagalny lub poza zasiegiem"

    Moja prywatnosc nie zostala zdradzona, a komunikat jest jak najbardziej
    na miejscu i niczego nie zdradzajacy.
    Zaznaczam, ze mój telefon tez jest w Play.

  • 9. Data: 2011-08-28 21:44:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 11:58:26 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie masz wlaczonej poczty glosowej? Dlaczego nie?

    Bo to największy syf jaki może być.
    Człowiek przechodzi przez jakiś pancerny budynek - i dzwoniący od razu się
    nadziewa na to dziadostwo. Rozmawiasz - i dzwoniący zamiast usłyszeć sygnał
    zajętości bądź CW trafia na pocztę. I oczywiście od razu się rozłącza, bo po
    co zostawiać jakieś "zadzwoń do mnie" skoro i tak ten do którego dzwoniono
    dowie się dzięki SMSom że ten a ten dzwonił o danej porze?

    > Nie mialbys takich problemów.

    Za to miałby wiele innych :)

    > Wylaczasz telefon, czy wychodzisz poza zasieg, czy konczy Ci sie
    > bateria - dzwoniacy maja szanse sie nagrac z wiadomoscia...
    > O ile maja cos waznego, a jak nic waznego to spróbuja pózniej.

    Jak mają coś ważnego, to zdadzą się na powiadomienie operatora albo sami
    wyślą SMS z prośbą o kontakt. A jeśli nic istotnego, to zadzwonią później.
    Po grzyba poczta głosowa?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2011-08-28 22:00:13
    Od: "Zenkosek" <o...@t...pl>

    Użytkownik "DK" <c...@W...wroclaw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > - dzwoniąc z Plusa: tik tik tik
    > - dzwoniąc z (byłej) Ery: ciszę
    > - dzwoniąc ze stacjonarnego Dialogu: zajętość

    Co ty za bzdury wypisujesz ?
    Sadzisz, że Play zamówił w Plusie sygnał tik tik tik ?
    Sądzisz, że Play zamowił w Erze ciszę ? itd.

    > Kiedyś mieli sknocone tylko przy dzwonieniu ze stacjonarnego, teraz
    > mają sknocone ogólnie. Ogólnie Play to zlewa.

    Czy ty choc trochę myślisz ? Chyba nic, bo takie bzdury wypisujesz.
    Play ma umawiać się z innymi operatorami jakie sygnały inni operatorzy
    mają wysyłać gdy w Playu jest wyłączony telefon ?? :))))