  • 1. Data: 2011-08-26 08:11:35
    Temat: Tani roaming
    Od: "Jaszek" <...@s...pl>

    Witam,

    Pytanie jak w temacie, jaki na chwilę obecną operator oferuje najtańszy
    roaming w strefie UE.
    Interesuje mnie zakup prepaida na 14 dniowy wyjazd.
    Widziałem ofertę Play 70% zniżki na roaming,
    wychodzi
    0,48 zł za połączenia wychodzące,
    0,16 zł za odebrane oraz
    0,16 zł za sms,
    czy jest coś lepszego?

    J.

  • 2. Data: 2011-08-26 08:14:05
    Temat: Re: Tani roaming
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-08-26 10:11, Jaszek pisze:
> [...]
    > roaming w strefie UE.
    > Interesuje mnie zakup prepaida na 14 dniowy wyjazd.
    > Widziałem ofertę Play 70% zniżki na roaming,

    T-Mobile, pakiet 30 minut (rozliczanych minutowo!) lub SMS-ów za 9 zł.
    Maksymalnie możesz kupić 3 pakiety miesięcznie.

  • 3. Data: 2011-08-26 20:30:40
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > T-Mobile, pakiet 30 minut (rozliczanych minutowo!) lub SMS-ów za 9 zł.
    > Maksymalnie możesz kupić 3 pakiety miesięcznie.

    pisz tak, aby można było porównać z Play :)

    0,30 zł za połączenia wychodzące (minutowo!)
    0,53 zł za odebrane oraz
    0,30 zł za sms

    czyli... nie jest jednoznacznie tańszy

  • 4. Data: 2011-08-26 22:00:48
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 26 Aug 2011 10:11:35 +0200, "Jaszek" <...@s...pl> wrote:

> [...]
    >roaming w strefie UE.
    >Interesuje mnie zakup prepaida na 14 dniowy wyjazd.
    >Widziałem ofertę Play 70% zniżki na roaming,

    a co ci bedzie bardziej potrzebne?

    1. odbieranie
    2. dzwonienie

    jezeli 2 to:

    ad.2 - to moze kup jakas zdrapke/prepaid np. w Niemczech - moze tam
    bedzie taniej na polacze do Polski

    np. solomo.de - maja tanio do Polski

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-08-27 07:08:34
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2011-08-26 22:30, s...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > 0,30 zł za połączenia wychodzące (minutowo!)
    > 0,53 zł za odebrane oraz
    > 0,30 zł za sms
    >
    > czyli... nie jest jednoznacznie tańszy

    Błąd, odebrane też 0,30 zł...

  • 6. Data: 2011-08-29 08:03:59
    Od: "Jaszek" <...@s...pl>

> [...]
    > 2. dzwonienie
    >
    > jezeli 2 to:
    >
    > ad.2 - to moze kup jakas zdrapke/prepaid np. w Niemczech - moze tam

    Aż tak bardzo nie jestem zdeterminowany :-)
    Wziąłem Play'a.
    Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.

    J.

  • 7. Data: 2011-08-29 09:02:18
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 29 Aug 2011 10:03:59 +0200, "Jaszek" <...@s...pl> wrote:

    >Aż tak bardzo nie jestem zdeterminowany :-)
    >Wziąłem Play'a.
    >Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.

    ale nie napisales, na czym ci zalezy???? Odbieranie w roamingu czy
    dzwonienie w roamingu?

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-09-17 20:47:50
    Temat: Re: Re: Tani roaming
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Aż tak bardzo nie jestem zdeterminowany :-)
    >Wziąłem Play'a.
    >Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.
    i bardzo dobrze zrobiłeś.
    dziś przetestowałem play fresh z pakietem na 7 dni przy okazji wizyty
    w Berlinie.
    Dzwonilem do Polski, Grecji, na Cypr, wysyłałem sms'y i odbierałem
    wszystkie połączenia.
    Połączenia były tak tanie że doznałem szoku - znajomi jak się
    dowiedzieli ile płace to wszyscy pożyczali ode mnie telefon :)))
    - ceny: 16gr-sms/16gr-odebranie/51gr-wykonanie

    Za miesiąc lecę do Szkocji i włącze pakiet - z tymże na 14 dni :-)

  • 9. Data: 2011-10-22 08:30:50
    Temat: Re: Re: Re: Tani roaming
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Za miesiąc lecę do Szkocji i włącze pakiet - z tymże na 14 dni :-)
    i kicha - nie włącze bo play zamknął promocję dla fresha, zostałą
    tylko dla firm :(
    zostaje tylko tansze kupowanie doladowan na orange na allegro i
    finalnie wyjdzie jakieś 40% taniej