    From: "R.M." <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: adapter ethernet <-> bluetooth
    Date: Tue, 02 Mar 2010 19:15:14 +0100

    Witam,
    Czy spotkal ktos z was adapter ethernet <-> bluetooth w rozsadnej cenie?
    posiadam modem kablowy z wyjsciem ethernet i chcialbym udostepnic
    internet bezprzewodowo za pomoca bluetooth

    PS.
    wiem ze do tego uzywa sie wifi, ale niektore komorki nie posiadaja wifi
    lecz tylko bluetooth, az taki zasieg nie jest mi potrzebny, po zatym
    wifi pobiera dosc duzo pradu

    w tej chwili najtanszy smartfon "wszystkomajacy" z ARM11 600MHz kosztuje
    cos w granicach 800zl a nokia planuje w II kwartale wydac Nokie C5

    http://www.pcworld.pl/news/356485/Nokia.tani.smartfo
    n.C5.html

    dokladnie to samo, tylko bez wifi, a bedzie kosztowac 135EUR co przy
    kursie 4zl daje 540zl, tak sobie mysle i faktycznie dobrze zrobili po co
    dublowac niepotrzebnie elementy, przeciez bluetooth jest dodatkowo o
    wiele bardziej energooszczedne, a w drodze bluetooth 3.0 i 4.0

    pozdrawiam,
    R.M.