  • 1. Data: 2010-03-02 18:15:14
    Temat: adapter ethernet <-> bluetooth
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Czy spotkal ktos z was adapter ethernet <-> bluetooth w rozsadnej cenie?
    posiadam modem kablowy z wyjsciem ethernet i chcialbym udostepnic
    internet bezprzewodowo za pomoca bluetooth

    PS.
    wiem ze do tego uzywa sie wifi, ale niektore komorki nie posiadaja wifi
    lecz tylko bluetooth, az taki zasieg nie jest mi potrzebny, po zatym
    wifi pobiera dosc duzo pradu

    w tej chwili najtanszy smartfon "wszystkomajacy" z ARM11 600MHz kosztuje
    cos w granicach 800zl a nokia planuje w II kwartale wydac Nokie C5

    http://www.pcworld.pl/news/356485/Nokia.tani.smartfo
    n.C5.html

    dokladnie to samo, tylko bez wifi, a bedzie kosztowac 135EUR co przy
    kursie 4zl daje 540zl, tak sobie mysle i faktycznie dobrze zrobili po co
    dublowac niepotrzebnie elementy, przeciez bluetooth jest dodatkowo o
    wiele bardziej energooszczedne, a w drodze bluetooth 3.0 i 4.0

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-03-03 11:02:44
    Temat: Re: adapter ethernet <-> bluetooth
    Od: Onivis Yhonay d'Izeworudi <y...@g...com>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 19:15:14 +0100, R.M. napisał(a):

    > Czy spotkal ktos z was adapter ethernet <-> bluetooth w rozsadnej cenie?
    > posiadam modem kablowy z wyjsciem ethernet i chcialbym udostepnic
    > internet bezprzewodowo za pomoca bluetooth

    Chodzi tylko o udostępnienie netu po BT, czy koniecznie o urządzenie?

    Pod Windowsem coś takiego podobno da się zrobić:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=107857#10785
    7

  • 3. Data: 2010-03-03 12:43:17
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/03/2010 12:02 PM, Onivis Yhonay d'Izeworudi wrote:

    > Chodzi tylko o udostępnienie netu po BT, czy koniecznie o urządzenie?
    >
    > Pod Windowsem coś takiego podobno da się zrobić:
    > http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=107857#10785
    7

    w pc to wiem, ze sie da bezproblemu, mi natomiast chodzi o jakies malo
    pradozerne urzadzenie

  • 4. Data: 2010-03-03 23:34:46
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-03 13:43, R.M. pisze:

    7

    > w pc to wiem, ze sie da bezproblemu, mi natomiast chodzi o jakies malo
    > pradozerne urzadzenie

    No to pierwszy z brzegu router na Linuxie (taki aby śmignęło OpenWRT)
    plus dongle BT. Zrobi to samo co pecet a będzie kosztować o wiele mniej
    i żreć mało prądu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-03-04 07:53:32
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/04/2010 12:34 AM, Adam Dybkowski wrote:

    > No to pierwszy z brzegu router na Linuxie (taki aby śmignęło OpenWRT)
    > plus dongle BT. Zrobi to samo co pecet a będzie kosztować o wiele mniej
    > i żreć mało prądu.

    dziekuje, wlasnie czegos takiego szukalem

  • 6. Data: 2010-03-05 15:03:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl>
    7

    > No to pierwszy z brzegu router na Linuxie (taki aby śmignęło
    > OpenWRT) plus dongle BT. Zrobi to samo co pecet a będzie
    > kosztować o wiele mniej i żreć mało prądu.

    Tylko pytanie czy rozwiaze problem.
    Bo w ta strone [pecet->bluetooth->telefon] to wydaje mi sie mocno
    niestandardowe, i telefon bedzie musial byc dobrze oprogramowany.
    Wydaje mi sie ze np K550 na to nie pozwoli [czas na upgrade ?]

    J.