  • 31. Data: 2011-10-18 19:53:15
    Temat: Re: akcja pieszy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:j7kdo5$mh0$1@inews.gazeta.pl...

    > Więc zostaje zdanie rowerzysty,

    Nie.
    Jest pobocze - ma jechać poboczem.

    > Zakładam, że skoro już zjechał na jezdnie to nie zrobił tego tobie na
    > złość,

    Tak jak palant którego w niedzielę otrąbiłem na Piłsudskiego w Poznaniu za
    jazdę jezdnią?
    Obok była nowiutka droga rowerowa (połączona z chodnikiem), asfalt na jezdni
    pamięta czasy komuny, więc po co niby jechał jezdnią?

    Odpowiedź jest prosta:
    Pedalarze po prostu nie mają zielonego pojęcia, że nie wolno im co do zasady
    jeździć po jezdni, że mogą to robić tylko w drodze wyjątku i tylko w ściśle
    określonych przypadkach.
    Stan pobocza czy drogi rowerowej nie ma więc tu żadnego znaczenia.

    >tylko jezdnia była w lepszym stanie niż pobocze.

    Ale też nie nadawała się do jazdy, jak to zazwyczaj u nas.
    Jeśli nie jechał poboczem, bo się nie nadawało, to jezdnią też nie powinien,
    skoro też się nie nadaje.

  • 32. Data: 2011-10-18 20:49:22
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-18 19:53, Cavallino wrote:

    > Nie.
    > Jest pobocze - ma jechać poboczem.

    Owszem nie. Miałeś zacytowane.

> [...]
    > Obok była nowiutka droga rowerowa (połączona z chodnikiem), asfalt na
    > jezdni pamięta czasy komuny, więc po co niby jechał jezdnią?

    My o poboczu. Scieżki to osobny temat.

    > Ale też nie nadawała się do jazdy, jak to zazwyczaj u nas.
    > Jeśli nie jechał poboczem, bo się nie nadawało, to jezdnią też nie
    > powinien, skoro też się nie nadaje.

    A możesz zacytować przepis?

    Shrek.

  • 33. Data: 2011-10-18 20:50:22
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 19:53:15 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Obok była nowiutka droga rowerowa (połączona z chodnikiem)

    Jak już Marek K. zacytował, po takim czymś nie ma obowiązku jechać
    (wiem, mały paradoks). Druga sprawa - czy na tą drogę rowerową dało się
    wjechać?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2011-10-18 20:58:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Owszem nie.

    Owszem tak.

    > Miałeś zacytowane.

    Tak.
    I zrozumiałem przekaz, w którym nie było sformułowania "jeśli rowerzyście
    się wydaje", albo "jeśli rowerzysta uważa".

    > My o poboczu. Scieżki to osobny temat.

    Ten sam i ta sama przyczyna jazdy jezdnią.

    > A możesz zacytować przepis?

    Był cytowany.
    A poza autostradami niewiele dróg w Polsce nadaje się do jazdy - to już
    praktyczne przełożenie.

  • 35. Data: 2011-10-18 21:23:42
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Cavallino, Tue, 18 Oct 2011 15:38:22 +0200, pl.misc.samochody:

    > A jak powyżej to się ma do pobocza i jezdni?

    Napisałeś, że istnienie pobocza nakłada na rowerzystę obowiązek jechania
    tymże. Kłamałeś albo wykazałeś się elementarną nieznajomością PoRD. Czego
    Ty nie rozumiesz?

    > Nie rozumisz co cytujesz, czy co czytasz?

    Jak na razie to Tobie się benzyna na oczy i rozum rzuciła.

    > A w ogóle - PLONK WARNING za pedalarstwo,

    ROTFL! Pewnie, najlepiej powiedzieć "spierdalaj" zamiast usiąść i
    porozmawiać. Mam nadzieję, że kiedyś zostaniesz przez TIRa potraktowany w
    podobny sposób. :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 36. Data: 2011-10-18 21:24:58
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    MadMan, Tue, 18 Oct 2011 20:50:22 +0200, pl.misc.samochody:

    > Jak już Marek K. zacytował, po takim czymś nie ma obowiązku jechać
    > (wiem, mały paradoks). Druga sprawa - czy na tą drogę rowerową dało się
    > wjechać?

    Ważne pytanie: czy dało się wjechać LEGALNIE!

  • 37. Data: 2011-10-18 21:26:16
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    MadMan, Tue, 18 Oct 2011 18:37:24 +0200, pl.misc.samochody:

    > A wydawałoby się że znasz Mocniaka.

    Kurna, zabrakło słowa "normalny" - żaden normalny rowerzysta...

  • 38. Data: 2011-10-18 21:34:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:urkw75sdg0fr$.dlg@pedaluje.ile.moze...
    > Cavallino, Tue, 18 Oct 2011 15:38:22 +0200, pl.misc.samochody:

    > Napisałeś, że istnienie pobocza nakłada na rowerzystę obowiązek jechania
    > tymże.

    Oczywiście.
    A jak się to ma do tego co zacytowałeś, a co było kompletnie nie o
    poboczach?

    > Jak na razie to Tobie się benzyna na oczy i rozum rzuciła.

    > ROTFL! Pewnie, najlepiej powiedzieć "spierdalaj" zamiast usiąść i
    > porozmawiać.

    Z pedalarzem najlepiej rozmawiać za pomocą klucza do kół, inaczej nie
    pojmie.
    PLONK

  • 39. Data: 2011-10-18 21:56:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 21:34:24 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Z pedalarzem najlepiej rozmawiać za pomocą klucza do kół, inaczej nie
    > pojmie.

    A z kierowcą przekraczającym prędkość wyłącznie za pomocą ostrej
    amunicji.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 40. Data: 2011-10-18 22:02:36
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Cavallino, Tue, 18 Oct 2011 21:34:24 +0200, pl.misc.samochody:

    > Z pedalarzem najlepiej rozmawiać za pomocą klucza do kół, inaczej nie
    > pojmie.

    Uważaj, żeby pedalarze z tobą nie porozmawiali przy pomocy, na przykład,
    kluczy do korb albo poupierdalanych lusterek, kretynie.