  • 41. Data: 2011-10-19 06:21:56
    Temat: Re: akcja pieszy
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-18 20:58, Cavallino wrote:

    > Tak.
    > I zrozumiałem przekaz, w którym nie było sformułowania "jeśli
    > rowerzyście się wydaje", albo "jeśli rowerzysta uważa".

    Jeśli nie nadaje sie do jazdy. Kto niby to twoim zdaniem ma oceniać
    jeśli nie rowerzysta?

    > Ten sam i ta sama przyczyna jazdy jezdnią.

    Inna. Ale to osobny temat, nie mający nic wspólnego z cytowanym przepisem.

    > Był cytowany.

    I czego w nim nie zrozumiałeś?

    > A poza autostradami niewiele dróg w Polsce nadaje się do jazdy - to już
    > praktyczne przełożenie.

    No więc skoro tak, to w praktycznym przełożeniu nie ma obowiązku jazdy
    poboczem:P

    Shrek.

  • 42. Data: 2011-10-19 18:28:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie nadaje sie do jazdy. Kto niby to twoim zdaniem ma oceniać jeśli
    > nie rowerzysta?

    Najlepiej służby odpowiedzialne za jego stan.
    Dokładnie tak samo ma się to z drogami, jeśli nie ma zakazu ruchu, to znaczy
    że zdaniem zarządcy nadaje się do jazdy.
    I ludzie jeżdżą, dzisiaj w Teleekspresie pokazywali takową drogę, co to była
    gorsza niż 99% poboczy w Polsce, a jednak jeździli, czyli się nadawała.
    Jak jakiś pedalarz za delikatny na jazdę poboczem, to niech taryfę wzywa, a
    nie jezdnię blokuje.

    > Inna.

    Ta sama.
    Kretynizm pedalarzy wszechobecny.

    > I czego w nim nie zrozumiałeś?

    Ja wszystko, ale Ty widać nic.
    Jak to zwykle u pedalarstwa jest.
    W związku z tym dalszą dyskusję z pedalarskim plemieniem uznaję za
    bezzasadną.
    EOD i PLONK WARNING, jeśli jeszcze kiedyś będziesz miał zamiar trzeszczeć o
    pedalarskich problemach na tej grupie.

    > No więc skoro tak, to w praktycznym przełożeniu nie ma obowiązku jazdy
    > poboczem:P

    Nie, jest zakaz jazdy po jezdni, to wystarczy.
    Wybór jest prosty - pobocze albo wcale.

  • 43. Data: 2011-10-19 19:08:11
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-10-18 22:02, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
    > Cavallino, Tue, 18 Oct 2011 21:34:24 +0200, pl.misc.samochody:

    > Uważaj, żeby pedalarze z tobą nie porozmawiali przy pomocy, na przykład,
    > kluczy do korb albo poupierdalanych lusterek, kretynie.

    Stary, nie rozumiesz co to jest jeznia. Nie rozumiesz co to pobocze. W
    ogole nie ogarniasz o czym pisze Cavallino a rzucasz sie jak ryba
    wyciagnieta z wody. Ot tyle w temacie.

    --
    mk4

  • 44. Data: 2011-10-19 19:12:06
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-10-18 21:24, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
    > MadMan, Tue, 18 Oct 2011 20:50:22 +0200, pl.misc.samochody:

    > Ważne pytanie: czy dało się wjechać LEGALNIE!

    A po co wjechac skoro wystarczy ze daje sie wejsc. Mozna przeciez
    poprowadzic rower kawalek - no nie?

    --
    mk4

  • 45. Data: 2011-10-19 19:12:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Oct 2011 19:12:06 +0200, mk4 <m...@d...nul> wrote:

    >A po co wjechac skoro wystarczy ze daje sie wejsc. Mozna przeciez
    >poprowadzic rower kawalek - no nie?

    No co ty, rowerzysta nie może z roweru zejść.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2011-10-19 19:24:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 19:12:06 +0200, mk4 napisał(a):

    > A po co wjechac skoro wystarczy ze daje sie wejsc. Mozna przeciez
    > poprowadzic rower kawalek - no nie?

    Oczywiście że można, podobnie jak można kawałek popchać samochód. Tylko
    IMO wymaganie takiego działania jest co najmniej nielogiczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 47. Data: 2011-10-19 23:10:15
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 19 Paź, 06:21, Shrek <u...@d...invalid> wrote:
    > Jeśli nie nadaje sie do jazdy. Kto niby to twoim zdaniem ma oceniać
    > jeśli nie rowerzysta?

    Proponuję prosty test: jeżeli Kia Cavallino przejedzie kołem po tym
    poboczu 50km/h (czyli dla niego to w zasadzie cofanie a nie prawdziwa
    jazda), to rowerzysta pewnie też.

    --
    Regards
    Matt

  • 48. Data: 2011-10-19 23:12:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości news:

    >Druga sprawa - czy na tą drogę rowerową dało się

    > A po co wjechac skoro wystarczy ze daje sie wejsc. Mozna przeciez
    > poprowadzic rower kawalek - no nie?

    No nie - tak się daje tylko w drugą stronę - żeby na jezdni poprzeszkadzać
    to wiele przeciwności losu idzie pokonać.

  • 49. Data: 2011-10-19 23:16:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Matt" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 19 Paź, 06:21, Shrek <u...@d...invalid> wrote:
    > Jeśli nie nadaje sie do jazdy. Kto niby to twoim zdaniem ma oceniać
    > jeśli nie rowerzysta?

    >Proponuję prosty test: jeżeli Kia Cavallino

    Nieaktualne informacje, nie posiadam takowej.

    >przejedzie kołem po tym
    >poboczu 50km/h (czyli dla niego to w zasadzie cofanie a nie prawdziwa
    >jazda), to rowerzysta pewnie też.

    Wystarczy 10 km/h - nigdzie w przepisie nie ma informacji, że pobocze musi
    być zdatne do jazdy z V=50 km/h.

  • 50. Data: 2011-10-19 23:21:58
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 19 Paź, 23:16, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Nieaktualne informacje, nie posiadam takowej.

    A czemu już nie? Zastanawiałem się właśnie nad Kią/Hyundaiem.

    > Wystarczy 10 km/h - nigdzie w przepisie nie ma informacji, że pobocze musi
    > być zdatne do jazdy z V=50 km/h.

    No bez przesady, 10km/h to zdecydowanie nie nadające się do jazdy - to
    już "leżący policjant" ma minimum 20.

    --
    Regards
    Matt