  • 1. Data: 2010-10-03 22:47:09
    Temat: alfa 156 - za i przeciw
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Podoba mi sie sylwetka tego auta, mam okazje kupic takie z silnikiem 1.6
    t.spark, ale niczego wiecej nie wiem o tym samochodzie.
    Jakies za i przeciw?
    Jak z trwaloscia zawieszenia? Czy to jest ocynk? Uwagi co do komfortu?
    Co z cenami i dostępnością części?

    Pzdr
    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 2. Data: 2010-10-03 23:02:07
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin venioo

    > Podoba mi sie sylwetka tego auta, mam okazje kupic takie z silnikiem 1.6
    > t.spark, ale niczego wiecej nie wiem o tym samochodzie.

    Muł.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-10-03 23:03:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-03 22:47, venioo pisze:
> [...]
    > Jakies za i przeciw?
    > Jak z trwaloscia zawieszenia? Czy to jest ocynk? Uwagi co do komfortu?

    ZA: IMO to auto jest bardzo ładne

  • 4. Data: 2010-10-03 23:29:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > Jakies za i przeciw?
    > Jak z trwaloscia zawieszenia? Czy to jest ocynk? Uwagi co do komfortu?

    Auto dość problematyczne (delikatne zawieszenie i silniki TwinSpark).
    Interesowałem się A147 i pewnie jakbym odpowiednio trafił, to bym dziś
    taką jeździł. Z tym, że ja - chcąc mieć przynajmniej z silnikiem spokój,
    zdecydowany byłem na diesla 1.9JTD 115KM - jednostka sprawdzona, której
    nie można nic zarzucić.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-10-03 23:42:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

> [...]
    > taką jeździł. Z tym, że ja - chcąc mieć przynajmniej z silnikiem spokój,
    > zdecydowany byłem na diesla 1.9JTD 115KM - jednostka sprawdzona, której

    Oprócz tego, że pasuje do AR 147 jak żubr do hodowli królików.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-10-04 08:31:29
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakies za i przeciw?
    > Jak z trwaloscia zawieszenia? Czy to jest ocynk? Uwagi co do komfortu?

    Zobacz też test zderzeniowy EuroNcap :D

  • 7. Data: 2010-10-04 10:33:55
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-03 22:47, venioo pisze:
    > Jak z trwaloscia zawieszenia? Czy to jest ocynk? Uwagi co do komfortu?
    > Co z cenami i dostępnością części?
    >
    > Pzdr

    podłoga nie jest ocynkowana więc rudą lubi, komfort nawet ok, po
    przesiadce z małego autka różnica na plus znaczna, zawieszenie delikatne
    ceny części coraz bardziej przystępne. Ale jeśli chodzi o silnik to ja
    bym brał tylko wersję z udanym dieslem JTD.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-10-04 10:52:46
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Jakies za i przeciw?
    > Jak z trwaloscia zawieszenia? Czy to jest ocynk? Uwagi co do komfortu?

    Ładne i fajnie się prowadzi.
    Ceny części nie zabijają, są w normie.
    Zawieszenie delikatne.
    Szukaj JTD, bardzo dobre i nie sprawiające problemów silniki.
    Zajrzyj na forum Alfaholicy czy alfaclub

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 9. Data: 2010-10-04 10:55:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message

    > Ładne i fajnie się prowadzi.
    > Ceny części nie zabijają, są w normie.
    > Zawieszenie delikatne.
    > Szukaj JTD, bardzo dobre i nie sprawiające problemów silniki.
    > Zajrzyj na forum Alfaholicy czy alfaclub

    Kupic fajne auto ze sportowym zacieciem?

    Co nastepne? Znalezc supermodelke za zone, ale ubierac ja w lumpexie i
    zabierac na romantyczne kolacje do KFC?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-10-04 11:01:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "venioo" <p...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > Jakies za i przeciw?
    > Jak z trwaloscia zawieszenia? Czy to jest ocynk? Uwagi co do komfortu?

    Szukam wlasnie jakiegos w miare niedrogiego 4-5 letniego toczydla i wlasnie
    Alfe 156 bralem pod uwage, ale porozmawialem troche z kolega z pracy, ktory
    ma 156tke od nowosci (rocznik 2006), silnik 1.8. Z tym silnikiem jest slaba,
    kolega dal potestowac i to naprawde nie jedzie, o 1.6 nie chce nawet myslec.

    Z jego opinii to strasznie upierdliwy samochod, ciagle drobne rzeczy padaja.
    Co prawda ani razu nie musial wzywac pomocy drogowej, ale juz dwa razy
    podczas jazdy wysiadlo mu cale oswietlenie deski, z elektryka szyb byl juz u
    dealera bo dzialala kiedy chciala, w zawieszeniu cos skrzypi i tez dealer
    nie potrafi naprawic. Poza tym kilka razy mrugnela mu kontrolka check
    engine, zgasla sama wiec to kolejny kaprys alfy. Kolega twierdzi, ze drugi
    raz juz Alfy nie kupi mimo, ze ladna.

    Sasiad mial tez 156 JTD z 01/02 bodajze i tez ciagle narzekal, a to swiatla
    z tylu padly, a to wycieraczka, ciagle cos z nia mial.

    Z moich odczuc, fajne fotele i przyjemnie pracuje skrzynia, chociaz srodek
    dosc ciasny. Plastiki na desce i drzwiach z daleka wygladaja dobrze, gorzej
    kiedy ich dotkniesz. Auto dosc miekkie, dla mnie nawet za bardzo bo zupelnie
    nie czulem co sie dzieje z kolami na drodze, kierownica tez niewiele
    przekazuje.

    Pozdrawiam
    Kamil