  • 11. Data: 2004-10-10 23:02:49
    Temat: Re: allegro.hit.gamius.pl
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > http://www.google.com/search?q=allegro.hit.gemius.pl

    ROTFL!
    :-)))

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl
    ./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

  • 12. Data: 2004-10-10 23:12:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> writes:

    > Ale zobaczcie, dlaczego tak się dzieje:
    > http://www.allegro.pl/announce.php?cat=1&item_pos=1#
    571

    > Coś namotali i nie do końca naprawili...

    Wiesz, ja to sobie od dawna wpisalem do adblocka
    "http://*.hit.gemius.pl" i mi za jedno, czy sie z tym paskudztwem
    mozna polaczyc, czy nie 8-)

    MJ

  • 13. Data: 2004-10-11 00:38:57
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> wrote :

    > Ale zobaczcie, dlaczego tak si? dzieje:
    > http://www.allegro.pl/announce.php?cat=1&item_pos=1#
    571

    6 postow wyzej o tym pisalem , padaly po kolei ich piekne partycje na
    IBMie

    > Coś namotali i nie do ko?ca naprawili...

    no ba, mi np system wystawil jedna aukcje kilka razy :) (akurat ja
    wystawialem podczas padu)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 14. Data: 2004-10-11 12:50:08
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> w artykule
    <news:2nu0t2w4k5.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl> pisze:

    571

    > Wiesz, ja to sobie od dawna wpisalem do adblocka
    > "http://*.hit.gemius.pl" i mi za jedno, czy sie z tym paskudztwem
    > mozna polaczyc, czy nie 8-)

    Mnie też.
    Wszystkim mającym kłopoty z ładowaniem stron portali w pierwszej
    kolejności polecam blokadę gemiusa czy doubleclick.net.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 15. Data: 2004-10-12 21:42:18
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 8 PhoeniX wrote:

    > Wiem do czego jest firewall co nie zmienia faktu że wolał bym nie mieć w
    > systemie syfu prubującego nabijać statystyki dla allegro przy każdym
    > połączeniu.

    Polecam więc gorąco przeczytać wątek
    news:40426367.38212701@news.nuta.org po czym wyciągnąć odpowiednie
    wnioski i zacząć działać.

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.6.0, OE-QuoteFix,