  • 1. Data: 2004-10-06 09:24:46
    Temat: Uwaga na Net24!!!!!
    Od: "onet newsy" <a...@p...onet.pl>

    Zaznaczam ze piszac ten post jestem wkurzony.......
    Trochu przydlugie ale tresciwe.
    Tekst obowiazkowy dla przyszlych posiadaczy Net24 aby unikneli takiego
    rozczarowania jak ja.

    Hmmmm...... a juz myslalem ze pojawil sie ktos kto dokopie TelePsu...
    Ale niestety.....

    Szeroko reklamowana w ostatnim czasie usluga Net24(staly i nielimitowny(!)
    dostep do internetu) dostepna dla abonentow nETII to niestety cos ODLEGLEGO
    !!!!!!!. <------to wlasciwe slowo

    W skrocie:
    01.09.04 rozwazam wynajecie mieszkania w Katowicach pytajac wczesniej
    TELEFONICZNIE z telefonu w mieszkaniu(nr. *88-bezplatny z nETII) czy jest
    mozliwosc podlaczenia Net24. Dodam ze staly dostep do netu byl priorytetem w
    wyborze mieszkania(praca).
    -Operator nETII: Tak oczywiscie, po odeslaniu przez Pana umowy czeka Pan do
    14 dni na aktywacje.Moze wylizac Panu dupe przez sluchawke itp.

    Wiec ja wynajmuje mieszkanie dnia nastepnego.

    03.09.04- mieszkajac juz podnosze sluchawke i znowu wykrecam *88 aby zamowic
    Net24.
    -Operator nETII: Ale ja tu widze w komputerze ze Pan juz zamawial ta
    uSLUGE.Wyslalismy juz umowe do pana.
    -Ja: Ok. Co prawda nie zamawialem wtedy tylko pytalem o nia ale moze
    operator tak zrozumial wiec nic sie nie stalo.
    -Operator nETII: Dziekuje.Dziekuje. Acha!? Moze Panu wylizac dupe przez
    telefon?
    -Ja: Nie dziekuje.
    -Operator nETII: moze jednak?
    -Ja: Odkladam sluchawke.

    09.09.04 czyli tydzien po zamowieniu uSLUGI-jeszcze nie ma umowy w skrzynce.
    Wiec ja WYKRECAM *88.......leciutko podenerwowany chce zapytac czy operator
    juz wyslal do mnie umowe czy moze lezy jeszcze gdzies u niego na biurku.
    Oczekujac na polaczenie wpadam na pomysl i mowie:
    -Ja: Dzien dybry. Chcialem zamowic Net24.
    -Operator nETII: Oczywiscie. Prosze podac nr. tel.
    -Ja: Podaje numer i czekam az sie dowiem ze "komputer pokazal ze Pan juz
    zamawial uSLUGE"
    -Operator nETII: Przelecial/a wszystkie pkt. procedury (pytanie-odpowiedz) i
    mowi: Jutro zostanie wyslana do Pana umowa. Moze wylizac Panu jeszcze na
    koniec dupe przez sluchawke.
    -Ja: Dziekuje. Odkladam sluchawke.
    Moral: w zasadzie nie wiem jaki z tego moral. Czy maja taki burdel czy moze
    nie maja kompow polaczonych w siec i zalezy do kogo sie dodzwonisz to taka
    jest jego wiedza na twoj temat.

    Czekam na umowe.................

    20.09.04 - HURAAAAA . Jest umowa.Odsylam na drugi dzien. (aby wszystko
    przedstwic rzetelnie wyjasniam ze umowe podpisac musial wlasciciel
    mieszkania i zarazem telefonu wiec tak sie stalo).

    Czekam na modem..................

    06.10.04 - KUPAAAAA. Nie ma jeszcze Modemu.Wpadam na pomysl aby zadzwonic
    *88 i dowiedziec sie co i jak.
    -Ja: Dziendobry. Chcialem sie dowiedziec na jakim etapie jest uruchamianie
    dla mojego numeru uslugi Net24.
    -Operator nETII: Prosze pana. Umowa nie zostala jeszcze aktywowana. Mamy
    problemy. Uruchamiane sa dodatkowe porty dla Panskiej centrali (nie wiem czy
    dokladnie cytuje ale sens jest zachowany w 100%)
    -Ja: Czy moze mi Pani podac przypuszczalny czas uruchomienia tych portow?
    -Operator nETII: Prosze poczekac............czekam ok.3
    min................halo prosze pana mam informacje ze okolo 16.10.04.
    -Ja: juz chcialem konczyc ale przypomina mi sie to co mi juz kiedys mowili i
    pytam: acha a od tego czasu nalezy jeszcze liczyc 14 dni na uruchomienie
    Net24
    -Operator nETII: Tak.
    -Ja: eeeeeee....yyyyyyyyy......eeee
    -Operator nETII: Ale moze Panu wylizac dupe przez telefon.
    -Ja: Nie dziekuje.(Nie odkladam specjalnie sluchawki.)

    I co?
    Mam przed soba ulotke pt. "Sensacyjna oferta promocyjna!.Twoj sposob na
    Internet.".
    Ulotka ta byla dolaczona do jednego z tygodnikow Wprost/Polityka (dokl. nie
    pamietam) i oczywiscie jest to ulotka nETII.. A w niej m.in. "Do konca
    pazdziernika mozesz wyprobowac gratis predkosc 640 kbit/s."
    Minal juz ponad miesiac (jest 06.10.04) a netu nie mam.Co najgorsze musi
    minac jeszcze nastepny i moze bede mial. Nie pozostaje mi nic innego jak
    czekac. Dlaczego? Ano umowa juz podpisana zostala odeslana.Rece zwiazane.
    :-(

    Pisze ten post nie po to aby sie odegrac na nETII ale GLOWNIE po to aby
    poinfomowac wszystkich jak to jest na prawde z Net24. Ja gdybym wiedzial
    wczesniej to rozwazylbym skorzystanie z uslugi dostawy netu przez innego
    dostawce(np.kablowka) Mieszkam w centrum Katowic wiec jest tego od groma.

    P.S. Uszczypliwy dla nETII ton wypowiedzi jest zamierzony!!!!!

  • 2. Data: 2004-10-06 09:59:37
    Temat: Re: Uwaga na Net24!!!!!
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    onet newsy wrote:

    > P.S. Uszczypliwy dla nETII ton wypowiedzi jest zamierzony!!!!!

    lepiej bedzie pisac to na: alt.pl.net24.

    --
    VoMi7

  • 3. Data: 2004-10-06 10:04:51
    Od: "567.07.07" <n...@s...com>

    onet newsy napisał(a):

    [...]

    Nie powinienem tutaj w tej sprawie pisac, wiec
    krótko - z pamieci do 10 dni istnieje mozliwosc
    odstąpienia od zawartej umowy.

    R,
    --

    Ęmail: http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/ctw
    MyGG: 567.07.07

  • 4. Data: 2004-10-06 13:32:33
    Od: f...@i...pl

    On Wed, 6 Oct 2004, onet newsy wrote:
    > minac jeszcze nastepny i moze bede mial. Nie pozostaje mi nic innego jak
    > czekac. Dlaczego? Ano umowa juz podpisana zostala odeslana.Rece zwiazane.
    > :-(

    Nie dotrzymali warunkow umowy, a zatem mozesz zerwac umowe, gdyz usluga
    nie zostala uruchomiona zgodnie z umowa.

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-10-06 19:22:41
    Od: "ekala" <e...@p...pl>

    > Ale moze Panu wylizac dupe przez telefon.

    Miales mozlziwosc skorzystania z rozwiazania umowy, a nie skorzystales.
    Moze lubisz jak ci ktos lize dupe?

    Przy wprowadzaniu nowej uslugi i duzego zainteresowania klientow moze sie
    zdarzyc ze bedzie obsuniecie terminu i operator cie o tym poinformowal. Znow
    mogles skorzystac z rozwiazania umowy,
    ale chyba lubisz jak ci ktos lize dupe.

    Jednak skorzystales z uslugi, aktywowanej z opoznieniem ale jednak.
    Pewnie lubisz jak CI ktos lize dupe.

    Zamiast napisac jak dziala ta usluga czy byly problemy z instalacja modemu
    itp. itd to piszesz jak to bardzo lubisz jak co ktos lize dupe.

    Milego lizania dupy.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-10-06 20:32:16
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik ekala napisał:

    > Jednak skorzystales z uslugi, aktywowanej z opoznieniem ale jednak.

    A gdzie on to napisał? Niech op najpier sprawdzi całą ścieżkę, a potem
    zaprasza klienta do podpisania papierów.
    Wiem coś o struganiu wariata przez opa, pół roku baby na Powstańców Śl.
    trzymały moje zlecenie na dsl na kupce, bo "ona jest tylko jedna i ma
    tyle na głowie tych zleceń". A neo od ręki ;)
    --
    Olek

  • 7. Data: 2004-10-06 20:52:34
    Temat: moje doznania z netia
    Od: Makson <m...@g...pl>

    Lacze dzierzawione 128 kbit, symetryczne do netii - 800 netto (976 brutto)
    Handlowcy mowia (mamy juz super znizke, bo normalnie jest jeszcze wiecej), ze to
    juz taniej sie nie da... w zwiazku z czym rezygnujemy.
    Obslugiwal nas wczesniej multinet, ktory potem zostal przejety ostatecznie przez
    netie.
    Z multinetem mielismy umowe na lacze i utrzymanie kont pocztowych.
    Nastapilo przepsianie umowy, ponoc takie w ktorym z netia wiaze nas jedynie
    zakup przepustowosci.
    No ale konta byly obslugiwane przez ponad rok bez problemu (zakladanie,
    kasowanie itd.).
    Po pisemnej rezygnacji po tym jak wyslalem maila zeby zalozyc konto pocztowe
    zadzwonil do mnie czlowiek mowiac, ze on na pewno nie zalozy konta no i nie
    zalozyl. Powod? "Historia pokazuje, ze nie mozemy czegos takiego robic"..A "moja
    historia pokazuje, ze tydzien temu, 2 tyg temu kasowaliscie zakladaliscie konta
    bez problemu".. no nie wazne, olalem, bo i tak zmieniamy operatora. Chcialem
    jeszcze dociec czy nagla zmiana taktyki wobec naszej firmy nie jest zwiazana z
    wypowiedzeniem umowy? Alez oczywiscie, ze nie.. W zwiazku z czym niech netia
    ugryzie sie w nos! Co za porazkowe traktowanie klientow, na pewno nie wrocimy do
    Panstwa. Co ciekawsze, pare dniu pozniej wyslalem prosbe o skasowanie jednego
    konta... no i je skasowano... wiec teraz odpisalem, zeby mi zalozono nowe,
    inne.. zobaczymy co bedzie.. w kazdym razie taktyka firmowa zalosna.

  • 8. Data: 2004-10-06 21:50:36
    Od: "onet newsy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ekala" <e...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Miales mozlziwosc skorzystania z rozwiazania umowy, a nie skorzystales.
    > Moze lubisz jak ci ktos lize dupe?

    A niby kiedy mialem taka mozliwosc?
    czytaj uwazniej

    > Przy wprowadzaniu nowej uslugi i duzego zainteresowania klientow moze sie
    > zdarzyc ze bedzie obsuniecie terminu i operator cie o tym poinformowal.
> [...]

    Co mnie obchodzi duze zainteresowanie a tym bardziej "może sie zdarzyć". Mi
    sie nie może zdarzyć chwilowy brak kasy przy oplacie.
    Nikt mnie nie informowal o niczym.
    Gdybym nie zadzwonil do teraz to bym sobie czekal na modem nie wiem ile.

    > Jednak skorzystales z uslugi, aktywowanej z opoznieniem ale jednak.
    > Pewnie lubisz jak CI ktos lize dupe.

    Taaaaa..... a moze mialem zaczac od nowa dogadywac sie z jakims innym
    operatorem.Zajebiscie. Juz i tak jestem "w plecy" i nie wiadomo ile to
    jeszcze potrwa. Czyli nie skorzystalem nawet jeszcze z uslugi.(chyba ze
    uSLUGA nazywasz podpisanie umowy)

    > Zamiast napisac jak dziala ta usluga czy byly problemy z instalacja modemu
    > itp. itd to piszesz jak to bardzo lubisz jak co ktos lize dupe.

    Czytaj uwazniej na drugi raz. Modemu to ja jeszcze nawet nie dostalem.
    chyba dostrzegles tylko zwrot "lizanie dupy"

    > Milego lizania dupy.
    > Pozdrawiam

    Ty to chyba sie za bardzo w domu nie mozesz wygadac .Pieprznoles w
    odpowiedzi cos bez sensu nie zastanawiajac sie jak by ci bylo milo czekac na
    cos co mialo byc juz dawno a jeszcze tego nie ma i nie bedzie jeszcze
    dlugo.
    Celem nie bylo opowiadanie o lizaniu dupy tylko poinformowanie potencjalnych
    chetnych na Net24 zeby wiedzieli na co maja zwrocic uwage.
    zreszta przeczytaj se jeszcze raz moj 1 list a potem sie zastanow i dopiero
    pisz.

    pozdrawiam i nawet tobie nie życzę

  • 9. Data: 2004-10-07 09:13:22
    Od: "riemann" <t...@t...pl>

    Użytkownik "onet newsy" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ck0di7$ncs$1@news.onet.pl...
    > Trochu przydlugie ale tresciwe.

    Zmieścił bym w jednym zdaniu: czekasz długo na realizację umowy
    z operatorem. Nie podejmuję tematu, bo w tym temacie bywa różnie
    u różnych op'ów w różnych miejscach kraju itd.
    Dowalę się za to z przyjemnością do jakości Twojej wypowiedzi.

    > W skrocie:

    dobre :) jak wygląda wersja "full"?

    > 14 dni na aktywacje.Moze wylizac Panu dupe przez sluchawke itp.

    Możesz krytykować niedotrzymany termin, ale po co krytykujesz
    zwykłą uprzejmość i to jeszcze w chamski sposób? Może dla
    relaksu zadzwoń na błękitną?

    > -Operator nETII: Dziekuje.Dziekuje. Acha!? Moze Panu wylizac dupe przez
    > telefon?
    > -Ja: Nie dziekuje.
    > -Operator nETII: moze jednak?
    > -Ja: Odkladam sluchawke.

    Produkujesz 5 niepotrzebnych linii tekstu składającego się tylko z
    gówniarskiego
    chamstwa, a na dodatek powtarzasz ten sam "dowcip". Ile energii straciłeś
    na
    pisanie netii z małego n i dużego etii? Po co?

    > mowi: Jutro zostanie wyslana do Pana umowa. Moze wylizac Panu jeszcze na
    > koniec dupe przez sluchawke.
    > -Ja: Dziekuje. Odkladam sluchawke.

    Ile można...

    > -Ja: eeeeeee....yyyyyyyyy......eeee
    > -Operator nETII: Ale moze Panu wylizac dupe przez telefon.
    > -Ja: Nie dziekuje.(Nie odkladam specjalnie sluchawki.)

    Taki jesteś mocny? Ile ty masz lat?

  • 10. Data: 2004-10-07 12:25:46
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 6 Oct 2004 11:24:46 +0200, w <ck0di7$ncs$1@news.onet.pl>, "onet newsy"
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > -Operator nETII: Ale moze Panu wylizac dupe przez telefon.

    Po prostu gówniarz został gówniarsko poraktowany przez g***** operatora. Nic
    innego nie przychodzi mi na myśl. Myślę, że pasujecie do siebie.