  • 11. Data: 2002-08-02 11:05:10
    Temat: Re: alt.pl.internet.polip - co o tym myslicie ?
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Szymon Sokół" <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał w
    wiadomości news:aic0ep.3vo9h27.1@sloth.hell.pl...

    > No i bardzo dobrze. Masy niech tam przechodzą, a tu się poziom dyskusji
    > polepszy.

    Oo, dobry pomysł !
    Proponuję zrobić to samo dla pl.comp.networking, bo tego też mi się juz
    czytać odechciewa.

    Z#

  • 12. Data: 2002-08-04 18:25:31
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@k...pulse.pdi.net (rasz) wrote in <Xns925E14C7DB623RusHcomputersystems@
    193.110.120.9>:

    /ciach../

    >ci co nie potrafia raczej nie powinni tutaj pisac bo to z reguly ONI sa
    >problemem polskiego internetu :)

    Zgadza sie. News wymusza pewien poziom dyskusji. Ktos, kto chcialby
    dyskutowac o prawdziwych problemach Internetu z pewnoscia poradzi sobie
    z instalacja i konfiguracja czytnika...

    Kto jest za ALTem ? A kto za pierwszym rozwiazaniem ? Ostatnie glosowanie
    pokazalo, ze zwolennikow moderacji jest tyle samo co przeciwnikow... Nie
    pytam wiec CZY ktoras z opcji powinna byc brana pod uwage, pytam - KTORA
    Waszym zdaniem byc powinna ?

    W.

  • 13. Data: 2002-08-05 00:36:50
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org>

    Wojciech Skrzypinski wrote:

> [...]
    > pokazalo, ze zwolennikow moderacji jest tyle samo co przeciwnikow... Nie
    > pytam wiec CZY ktoras z opcji powinna byc brana pod uwage, pytam - KTORA

    My myslimy, ze polipowi potrzeba wiecej niz jednego
    moderatora. Jesli posty beda ukazywac sie w miare szybko,
    ilosc protestow bardzo zmaleje. A czemu po prostu, jak juz
    ktos tutaj wspominal, nie odmoderowac polipa i dopiac
    grupe .moderowana? Przydalby sie tez jakis moderator zapasowy,
    wypadki chodza po ludziach...Moderatora moze grypa zlapac,
    a czlowiek z 40 stopni goraczki niech lepiej lezy w lozeczku,
    moderowaniem zajmie sie zmiennik.

    Grupa ALT sie nie nadaje, z wielu powodow.

    P.S. Wystarczylo nie karmic trolli. Jak sie
    ich nie karmi, to im sie nudzi i sobie ida gdzies
    indziej zerowac. Testosteron?

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    mQGiBD0DkpsRBADn2kyWlhttp://togada.blog.pl/1yh+0fgDW

  • 14. Data: 2002-08-08 14:19:26
    Od: u...@h...pl

    a...@s...org (Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD) wrote in
    <3...@v...ci.uw.edu.pl>:

    /ciach.../

> [...]
    > ilosc protestow bardzo zmaleje. A czemu po prostu, jak juz
    > ktos tutaj wspominal, nie odmoderowac polipa i dopiac

    To powiedzialem ja, otwierajac watek :-)

    > Przydalby sie tez jakis moderator zapasowy,
    > wypadki chodza po ludziach...Moderatora moze grypa zlapac,
    > a czlowiek z 40 stopni goraczki niech lepiej lezy w lozeczku,
    > moderowaniem zajmie sie zmiennik.

    Zgadza sie.

    > Grupa ALT sie nie nadaje, z wielu powodow.
    >
    > P.S. Wystarczylo nie karmic trolli. Jak sie
    > ich nie karmi, to im sie nudzi i sobie ida gdzies
    > indziej zerowac. Testosteron?

    No coz. Jesli ktos zapragnie ALTernatywy to bedzie tam dyskutowal.
    A jak nie to nie :-)

    W.