  • 1. Data: 2016-12-15 18:46:24
    Temat: angielskie ch.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    trąbią na pieszych. Z daleka 50m żeby nie wchodzić na ulicę.
    Ludzie łażą po pasach na czerwonym ale nie widzą jakie światło ma
    samochód w danej chwili. Jak zielone to kierowcy straszą pieszych bo są
    na prawie.

    Trzeba bardzo uważać bo samochody nadjeżdzają ze złej strony a na
    jednokierunkowej w ogóle można się pogubić.

    W mieście zap. dostawczymi na niskim biegu jakby się ścigali z
    zatrzymanego. No jak paliwo tanie to i tak można. Gaz w podłogę.

    Co kraj to obyczaj.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 2. Data: 2016-12-15 18:49:58
    Temat: Re: angielskie ch.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-12-2016 o 18:46, PiteR pisze:
> [...]
    > Ludzie łażą po pasach na czerwonym ale nie widzą jakie światło ma
    > samochód w danej chwili. Jak zielone to kierowcy straszą pieszych bo są

    A gdzie tu widzisz jakąś nieprawidłowość?
    Powinni rozjechać bez trąbienia?

  • 3. Data: 2016-12-15 18:56:13
    Temat: Re: angielskie
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ludzie łażą po pasach na czerwonym ale nie widzą jakie światło ma
    > samochód w danej chwili. Jak zielone to kierowcy straszą pieszych bo są

    Dlatego w Polsce nie wolno zezwolić na warunkowe przechodzenie,
    gdy jest czerwone swiatło. Zabitych i rannych przechodniów
    byłoby znacznie więcej.

  • 4. Data: 2016-12-15 19:15:01
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.12.2016 18:46, PiteR wrote:
    > Ludzie łażą po pasach na czerwonym ale nie widzą jakie światło ma
    > samochód w danej chwili. Jak zielone to kierowcy straszą pieszych bo są
    > na prawie.

    Tam na czerwonycm wchodzisz na własne ryzyko co u nas jest niemożliwe bo
    nawet jak uda Ci się żywym przejść to i tak należy Ci się mandat.
    Potulne owieczki nawet się nie buntują.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2016-12-15 21:01:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik EdekS u...@s...pl ...

    > Dlatego w Polsce nie wolno zezwolić na warunkowe przechodzenie,
    > gdy jest czerwone swiatło. Zabitych i rannych przechodniów
    > byłoby znacznie więcej.

    Mowisz ze az takie debile w wiekszosci? Moze cos w tym jest... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 6. Data: 2016-12-15 21:55:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-15 o 19:15, quent pisze:
    > Tam na czerwonycm wchodzisz na własne ryzyko co u nas jest niemożliwe bo
    > nawet jak uda Ci się żywym przejść to i tak należy Ci się mandat.
    > Potulne owieczki nawet się nie buntują.

    Po kilku dniach w Londynie faktycznie można być w szoku ale po
    zastanowieniu to wcale nie jest takie głupie.
    Mnie najbardziej jednak przerażały wąskie pasy. Jazda na styk lusterek :-)

  • 7. Data: 2016-12-15 22:32:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > A gdzie tu widzisz jakąś nieprawidłowość?
    > Powinni rozjechać bez trąbienia?

    "Ludzie łażą po pasach" to jest już podpunkt drugi. Zlepiło się.

    trąbią na pieszych. Z daleka 50m żeby nie wchodzić na ulicę.
    (zwykła ulica gdzie nie ma żadnego przejścia dla pieszych)

    Czy 50m w mieście to mało żeby "wtargnąć" na 6m ulicę? 50km/h to jest
    14m/s. Ja na pieszych nie trąbię. Najwyżej ich złapie srebrna Skoda za
    50zł chyba? Przełażą na skuchę ale się do nich nie rozpędzam ani ich
    nie straszę. W ogóle jeżdzę bardzo płynnie.

  • 8. Data: 2016-12-16 10:35:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 15 Dec 2016 17:46:24 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > trąbią na pieszych. Z daleka 50m żeby nie wchodzić na ulicę.

    Nie znasz angielskiego, nie trąbią, żeby nie wchodzić, tylko żeby
    pieszy ich "widział". Podobna zasada jest w Azji.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-12-16 10:47:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek pisze tak:

    > Nie znasz angielskiego, nie trąbią, żeby nie wchodzić, tylko żeby
    > pieszy ich "widział". Podobna zasada jest w Azji.

    proszę cię

  • 10. Data: 2016-12-19 18:20:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.12.2016 21:55, z wrote:

    > Po kilku dniach w Londynie faktycznie można być w szoku ale po
    > zastanowieniu to wcale nie jest takie głupie.
    > Mnie najbardziej jednak przerażały wąskie pasy. Jazda na styk lusterek :-)

    No tam potrafi być ciasno.
    Ale jeszcze gorzej jest miejscami w Italii ;-)
    PORD w UK jest IMO całkiem ciekawie poukładane.
    Jest wiele rzeczy,które przydałoby się przeszczepić do PL.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info