  • 1. Data: 2009-12-07 19:43:49
    Temat: anglia-szkocja-walia
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witam,

    dostalem propozycje wyjazdu latem na trase anglia-szkoja-walia. W tej
    chwili nie mam pojecia jak przebiega trasa wiec moze moje pytanie jest
    przedwczesne bo jest zbyt malo danych.
    Jednak zaryzykuje: jak wyglada siec stacji benzynowych na wyspie.
    Moj sportster ma baaardzo maly zbiornik i sie zastanawiam, czy to nie
    jest zasadnicza przeszkoda.

    P.S. Zeby nie bylo, ze sportster sie nie nadaje na takie trasy: osoba,
    ktora mi zaproponowala wyjazd byla w zeszlym roku na nordkap , wlasnie
    na sportsterze (tyle ze custom wiec i zbiornik wiekszy)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2009-12-07 19:56:45
    Temat: Re: anglia-szkocja-walia
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Dec 2009 20:43:49 +0100, osobnik zwany Laphroaig
    wystukał:

    > P.S. Zeby nie bylo, ze sportster sie nie nadaje na takie trasy: osoba,
    > ktora mi zaproponowala wyjazd byla w zeszlym roku na nordkap , wlasnie
    > na sportsterze (tyle ze custom wiec i zbiornik wiekszy)

    w UK sieć jest dużo gestsza niż na trasie na nordkaap :)

  • 3. Data: 2009-12-07 19:59:35
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Mon, 07 Dec 2009 20:43:49 +0100, osobnik zwany Laphroaig
    > wystukał:
    >

    > w UK sieć jest dużo gestsza niż na trasie na nordkaap :)

    :) tez sie tego spodziewam, ale kumpel, ktory byl na nordkap ma 17
    litrow a ja 12 w baku :(.
    Nie wiem jak wyglada szkocja a zwlaszcza walia i czy nalezy sie tam
    spodziewac przejazdow powyzej 200km po przyslowiowym "zadupiu"

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 4. Data: 2009-12-08 01:51:37
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Laphroaig pisze:

> [...]
    > Nie wiem jak wyglada szkocja a zwlaszcza walia i czy nalezy sie tam
    > spodziewac przejazdow powyzej 200km po przyslowiowym "zadupiu"

    Zaden problem, wezmiesz dodatkowa banke 10l na plecy i mozesz jechac ;)
    A na powaznie- dasz rade.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 5. Data: 2009-12-08 07:45:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Jednak zaryzykuje: jak wyglada siec stacji benzynowych na wyspie.
    > Moj sportster ma baaardzo maly zbiornik i sie zastanawiam, czy to

    Nie ma problemu. Jezeli bedziesz wybieral kompletne zadupia, to po
    prostu stacje benzynowe beda otwarte do 18.
    Co innego, gdybys LPG chcial tankowac-wtedy mialbys _znacznie_
    trudniej.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2009-12-08 15:42:59
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 7 Dec, 19:59, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Nie wiem jak wyglada szkocja a zwlaszcza walia i czy nalezy sie tam
    > spodziewac przejazdow powyzej 200km po  przyslowiowym "zadupiu"

    A masz leniu!

    http://www.shell.co.uk/home/content/gbr/products_ser
    vices/on_the_road/shell_station_locator/service_stat
    ion_locator.html

  • 7. Data: 2009-12-08 16:19:17
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie wiem jak wyglada szkocja a zwlaszcza walia i czy nalezy sie tam
    > spodziewac przejazdow powyzej 200km po przyslowiowym "zadupiu"

    zrobilem 60 kkm po Polsce Fzxem z takim samym zbiornikiem, poprostu częściej
    tankowałem

  • 8. Data: 2009-12-08 17:44:10
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    f...@g...com wrote:

    > A masz leniu!
    >
    > http://www.shell.co.uk/home/content/gbr/products_ser
    vices/on_the_road/shell_station_locator/service_stat
    ion_locator.html

    dzienx :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 9. Data: 2009-12-08 17:45:11
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Laphroaig wrote:
    > Witam,

    dzieki za informacje. czyli nie mam wymowki, ze niby zbiornik maly ;)

    --
    pozdr
    Laphroaig