  • 1. Data: 2009-12-07 22:00:46
    Temat: Forum dyskusyjne o Fazerze 600 2002-2003 - istnieje jakieś?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Szukam jakiegoś forum dotyczącego Yamahy Fazer z rocznika 2002-2003.

    Mam brudne od wewnątrz szybki od zegarów i pojęcia nie mam, czy da się w
    jakiś łatwy sposób do nich dostać.

    Niestety jakoś nie potrafię znaleźć żadnego forum nt. tego motocykla.

    Pozdrawiam

    MN

  • 2. Data: 2009-12-07 22:04:28
    Od: Boniek <b...@v...pl>

    Marcin N pisze:

> [...]
    > jakiś łatwy sposób do nich dostać.
    >
    > Niestety jakoś nie potrafię znaleźć żadnego forum nt. tego motocykla.

    Hej
    Jeśli angielski nie jest Ci obcy to polecam http://foc-u.co.uk/
    Może uda Ci się znaleźć coś odpowiedniego na forum.
    Pozdrawiam,

    --
    Boniek
    gg 644826

  • 3. Data: 2009-12-07 22:36:38
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 7 Gru, 23:04, Boniek <b...@v...pl> wrote:
    > Marcin N pisze:
    >
    > Szukam jakiegoś forum dotyczącego Yamahy Fazer z rocznika 2002-2003.

    here you go:
    http://www.motocykl.org/thundercat/forum/index.php?s
    id=5e843927427c08f2c2a8ff0c668733c4

    po polsku ;)