  • 1. Data: 2011-11-09 10:52:19
    Temat: antifog w sprayu
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Witam,

    Czy możecie polecić jakiś dobry napryskiwany antifog? Nie chccę bawić
    się w pinlocki a ciężko mi się jeździ z otwartą szybką.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-11-09 10:59:20
    Temat: Re: antifog w sprayu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-09, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:

    > Czy możecie polecić jakiś dobry napryskiwany antifog? Nie chccę bawić
    > się w pinlocki a ciężko mi się jeździ z otwartą szybką.

    A nie ma do Twojego kasku dziubka na nosek? W swoim HJC mam i nie mam
    problemu z parowaniem oprocz okolic owego noska ale to w niczym nie
    przeszkadza, jezdze ostatni w takim bez tego i paruje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-11-09 11:05:27
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-11-09 11:59, AZ pisze:

    > A nie ma do Twojego kasku dziubka na nosek? W swoim HJC mam i nie mam
    > problemu z parowaniem oprocz okolic owego noska ale to w niczym nie
    > przeszkadza, jezdze ostatni w takim bez tego i paruje.

    Ja swoim HJC mam nosek jednak i tak zdarza się że zaparuje, lub
    szybka robi się mokra od środka. Uchylam na jedno pyknięcie i
    czekam aż wyschnie. Może za bardzo się jaram jazdą i aż mi się
    ze łba dymi.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-11-09 12:19:56
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości grup
    > Czy możecie polecić jakiś dobry napryskiwany antifog?

    Shella jest dobry.

    Ale polece Ci jednak fog-city, duzo lepsze rozwiazanie:
    http://www.motoemi.pl/fogcity-m-43.html

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=fog
    city

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2011-11-09 14:36:01
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 09-11-2011 11:52, Piotr Rezmer pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy możecie polecić jakiś dobry napryskiwany antifog? Nie chccę bawić
    > się w pinlocki a ciężko mi się jeździ z otwartą szybką.

    Polecam
    http://satanizm.eu/druid-sztyletuje-dziecko-na-cment
    arzu
    dziala i to nadzwyczaj skutecznie i jest tani.
    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2011-11-09 20:58:26
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > A nie ma do Twojego kasku dziubka na nosek? W swoim HJC mam i nie mam
    > problemu z parowaniem oprocz okolic owego noska ale to w niczym nie
    > przeszkadza, jezdze ostatni w takim bez tego i paruje.

    A ja mam nosek w swoim Szuju i owszem szybka nie paruje, ale za to moje
    patrzałki zawsze zachodzą, nieważne czy mam noska założonego czy nie :/

    --
    _______
    Songoku

  • 7. Data: 2011-11-10 10:04:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    AZ pisze:

    > A nie ma do Twojego kasku dziubka na nosek? W swoim HJC mam i nie mam
    > problemu z parowaniem oprocz okolic owego noska ale to w niczym nie
    > przeszkadza, jezdze ostatni w takim bez tego i paruje.

    Może to głupie pytanie, ale czy podczas jazdy starasz się oddychać tylko
    nosem? U mnie największe parowanie jest przy oddychaniu ustami.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2011-11-10 10:09:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-10, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:

    > Może to głupie pytanie, ale czy podczas jazdy starasz się oddychać tylko
    > nosem? U mnie największe parowanie jest przy oddychaniu ustami.

    Nie oddycham jakos specjalnie w kasku. Nawet jak ustami chuchasz to nie
    paruje.

    http://static.blogo.it/twowheelsblog/hjc-fg-15-repli
    ca-ben-spies-01/HJC_FG15_Replica_Spies_1.jpg

    Tak to wyglada.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-11-10 10:56:22
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 9 Lis, 13:19, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
    > Ale polece Ci jednak fog-city, duzo lepsze
    rozwiazanie:http://www.motoemi.pl/fogcity-m-43.html

    Opisz coś więcej jak to się spisuje.
    Sprzedawcy piszą że się to nie zużywa. Prawda to. A co z myciem?
    Przeca raz na jakis czas trza to przetrzec.

    Bede wdzieczny za pare słow na temat.

    Pozdrówka,
    Ekim na SV
    Wawa

  • 10. Data: 2011-11-17 17:23:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    AZ pisze:

    > A nie ma do Twojego kasku dziubka na nosek? W swoim HJC mam i nie mam
    > problemu z parowaniem oprocz okolic owego noska ale to w niczym nie
    > przeszkadza, jezdze ostatni w takim bez tego i paruje.

    Faktycznie jest coś takiego do Schuberta C1.
    W louisie
    http://www.louis.de/_20a34875c39692cbfd4b57c22a33efe
    d54/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    grwgr=150&wgr=816&list_total=25&anzeige=0&page=0&art
    nr_gr=20012134

    za 3 EUR a w Motoakcesoria:

    http://www.moto-akcesoria.pl/oslona-nosa-do-kaskow-s
    chuberth,p,14571