  • 1. Data: 2011-11-09 16:26:17
    Temat: krople na pinlocku - pomocy
    Od: "frulik" <f...@i...pl>

    Witam,
    Otóż zbiera mi (rosa) na pinlocku. Już po 7 minutach jazdy ma to miejsce i
    jest kiepsko z widocznością. Zawsze jest to w tym samym miejscu (kilka cm od
    nosa) i zachodzi od dołu do góry. Na dole jakieś 5cm szeroko już po 10min
    jazdy i już tak mało widać, że jadę z otwartą szybą dalej.
    Jak nie było takiej wilgotności to nie miało to miejsca, ale teraz to
    tragedia jest. Co może być tego przyczyną i jak się pozbyć tego zjawiska ?
    Czy pinlocka od środka można jakoś wytrzeć (nie wiem, czy nie ma jakiejś
    powłoki), czy trzeba czekać aż odparuje ?
    Szyba z tego co jestem w stanie zaobserwować przylega do uszczelki.
    Kask to LS2 Ride
    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-10 18:50:09
    Temat: Re: krople na pinlocku - pomocy
    Od: "frulik" <f...@i...pl>

    W artykule news:j9e9d5$oqr$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): frulik z adresu <f...@i...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Otóż zbiera mi (rosa) na pinlocku.

    Czy Wam też zbiera się para wodna ?
    Przytkałem trochę otwory wentylacyjne i chyba jest trochę lepiej, ale z
    drugiej strony dziś była mniejsza wilgotność powietrza.
    Czy przy takij pogodzie jeździcie z otwartą wentylacją ? Czy szyba powinna
    dokładnie przylegać do uszczelki, czy niekoniecznie ?
    Czy da coś umycie pinlocka ? (w instrukcji mam, że można ciepłą wodą i
    zielonym mydłem (pownie to samo co u nasz szare mydło).