    From: "Ra" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: assistance od dealera a ubezpieczenie
    Date: Thu, 24 Jun 2010 22:42:54 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    kupiłem auto (alfe) która jest jeszcze na gwarancji. Czy przy zakupie
    ubezpieczenia potrzebuję dokupowywać jeszcze assistance czy nie ?
    Kobieta od ubezpieczeń w salonie mówi że tak bo AFAIR w razie wypadku assistance
    fiata chyba mnie nie obowiązuje

    Druga rzecz infolinia benefi gdzie sprzedający ma swoją polise twierdzi że
    wypowiedzenie muszę wysłać listem albo w punkcie sprzedaży (których to punktów nie
    mają nawet na stronie). Zawsze wysyłałem ostatniego dnia faxem albo scan meilem
    Nie mam już czasu na wysłanie listu

    Odnośnie benefi może przypadkiem ktoś wie czy oferta w mbanku a punkcie sprzedaży
    jakoś się różnią ?