  • 1. Data: 2010-06-24 22:42:54
    Temat: assistance od dealera a ubezpieczenie
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    kupiłem auto (alfe) która jest jeszcze na gwarancji. Czy przy zakupie
    ubezpieczenia potrzebuję dokupowywać jeszcze assistance czy nie ?
    Kobieta od ubezpieczeń w salonie mówi że tak bo AFAIR w razie wypadku assistance
    fiata chyba mnie nie obowiązuje

    Druga rzecz infolinia benefi gdzie sprzedający ma swoją polise twierdzi że
    wypowiedzenie muszę wysłać listem albo w punkcie sprzedaży (których to punktów nie
    mają nawet na stronie). Zawsze wysyłałem ostatniego dnia faxem albo scan meilem
    Nie mam już czasu na wysłanie listu

    Odnośnie benefi może przypadkiem ktoś wie czy oferta w mbanku a punkcie sprzedaży
    jakoś się różnią ?

  • 2. Data: 2010-06-24 23:05:31
    Temat: Re: assistance od dealera a ubezpieczenie
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > ubezpieczenia potrzebuję dokupowywać jeszcze assistance czy nie ?
    > Kobieta od ubezpieczeń w salonie mówi że tak bo AFAIR w razie wypadku

    dokładnie tak jest. assistance fabryczne dotyczy tylko awarii i napraw
    gwarancyjnych.
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-06-24 23:29:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ra" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubezpieczenia potrzebuję dokupowywać jeszcze assistance czy nie ?
    > Kobieta od ubezpieczeń w salonie mówi że tak bo AFAIR w razie wypadku

    Powinno obowiązywać, sprawdź warunki assistance fabrycznego.
    Czasem trzeba wysłać info o zmianie własciciela.

  • 4. Data: 2010-06-24 23:30:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dokładnie tak jest. assistance fabryczne dotyczy tylko awarii i napraw
    > gwarancyjnych.

    A od kiedy?
    Bo Top Assistance które miałem z każdym nowym Fiatem/Alfą było chyba w
    najszerszym zakresie w jakim posiadałem to ubezpieczenie, oczywiście z
    wypadkami na czele.
    Ale to było kilka lat temu, więc może coś zmienili.

  • 5. Data: 2010-06-25 20:13:26
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > wypadkami na czele.
    > Ale to było kilka lat temu, więc może coś zmienili.

    Może być że obie wersje są prawidłowe bo są 2 infolinie dla pojazdów
    zarejestrowanych przed i po 1 sierpnia 2009
    Ogólnie ta benefia to jakaś porażka szcz informacyjna
    - trzeba wysłać list z wypowiedzeniem, korzystałem z 5 ubezpieczycieli i
    wystarczył fax/meil ze skanem
    - obsługują grupe fiata ale żadna ze stron nie wiem czym się różnią oba assistance
    - przypadkiem się zorientowałem że ac sprzedawcy mnie nie obowiązuje, 30 dni
    jest tylko na oc i przynajmniej w mbanku nie mogę zawrzeć ubezpieczenia tylko
    jak się skończy obecne (wylicza to z daty rejestracji)
    - cena benefii w mbanku to 160zł/m-c najniższa chociaż chyba robią mały szwindel
    bo nagle o 1zł tańsza pojawiłą sie oferta mdirect na oc, ac dalej benefia
    - cena benefi w salonie (miał być niby pakiet dilerski) to 3000zł/rok, już nawet
    pzu 2400 jest tańsze i jeszcze kupa formalności, zdjęcia itp. No i przed
    przerejestrowaniem mi nie ubezpieczą a ja akurat chwilowo nie mogę go
    przerejestrować a ubezpieczenie w poniedziałek wygasa