  • Data: 2011-01-11 19:37:50
    Temat: aster - cos sie dzieje?
    Od: Markow <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od wczoraj zauważam bardzo duże spadki szybkości łącza w Aster w Warszawie
    w godzinach wieczornych. W pakiecie TwójNet 5/10Mbps prędkość osiągana ok
    godz. 20 to mniej więcej 512kbps. Oczywiście na infolinię nie da się
    dodzwonić. Z tego co pamiętam to w umowie nie ma chyba minimalnej
    gwarantowanej szybkości. Czy może mieć to związek z przejęciem Astera
    przez UPC? Co taki biedny klient jak ja może w takiej sytuacji zrobić,
    jeżeli sytuacja się utrzyma? W końcu w godzinach kiedy najczęściej
    korzystam z internetu jest on praktycznie nieużywalny.

    Jeśli NTG to przepraszam i proszę o ew. o wskazanie gdzie jeszcze mogę się
    pożalić :)

    Pozdrawiam,

    --
    Markow