  • 1. Data: 2012-05-30 12:51:32
    Temat: auto do 8000 - coś doradzicie?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć.
    szukam intensywnie od jakiegoś czasu auta w cenie 8000 ... a najlepiej
    mniej;)
    i że już zdesperowany jestem to i was zapytam - podpowiecie może.

    auto dla mamy. trasy po miescie, praca - dom - zakupy... raz na jakiś czas
    jakiś wypad za miasto ..

    rozglądaliśmy się za:
    fiatem bravo/brava
    ew. punto
    lancią ypsilon
    nawet alfą 145/146 ;)

    ale ciekawych ofert [wmiarę pewnych] brak.
    w komisach znalezlismy np ypsilona, ale jak to w komisie - sprowadzony, nic
    o nim nie wiadomo, z sprzedawcą kretyńskie rozmowy...

    na jakie auta zwrocili byscie jescze uwage?
    nie musi być maleństwo, ale musi być ekonomiczne: stosunkowo tanie naprawy,
    spalanie wmiarę przyzwoite, [fiesta pali mamie około 8 l / 100 km, wiec by
    niebyło więcej ... ] wmiarę bez awaryjne lub z awariami które są łatwo do
    opanowania.

    corsy mama nie chce,
    obecna fiesta gnije masakrycznie - nie wiem czy MK5 coś się zmieniły?
    jakie auta jescze widzicie? peugeot 306? da się trafić w tej cenie? focus I?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2012-05-30 14:18:11
    Temat: Re: auto do 8000 - coś doradzicie?
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > auto dla mamy. trasy po miescie, praca - dom - zakupy... raz na jakiś
    > czas jakiś wypad za miasto ..

    Clio II po liftingu może?

  • 3. Data: 2012-05-30 14:48:17
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-05-30 12:51, Bartek pisze:

    > na jakie auta zwrocili byscie jescze uwage?

    Corolla E11 1.4.
    Spalanie koło 8 litrów (no - 8,5).
    Awaryjność niewielka.
    Naprawy niedrogie, ale części niektóre droższe z tym, że: patrz wyżej.
    Fajne, wygodne zawieszenie.
    Rocznik będzie starszy.
    Pewne źródło - to podstawa (w każdym przypadku).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2012-05-30 14:57:07
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Corolla E11 1.4.
    > Spalanie koło 8 litrów (no - 8,5).
    > Awaryjność niewielka.
    > Naprawy niedrogie, ale części niektóre droższe z tym, że: patrz wyżej.
    > Fajne, wygodne zawieszenie.
    > Rocznik będzie starszy.
    > Pewne źródło - to podstawa (w każdym przypadku).

    szukalem. zero ofert sensownych...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 5. Data: 2012-05-30 14:57:52
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Clio II po liftingu może?

    clio jakoś slabo z klimą stoją. na megankę też patrzę.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2012-05-30 20:02:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-30 14:57, Bartek pisze:

    > szukalem.

    To szukaj dalej - też polecam.

    > zero ofert sensownych...

    W dwa dni takiej nie znajdziesz.

  • 7. Data: 2012-05-30 20:56:23
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 May 2012 12:51:32 +0200, Bartek napisał(a):

> [...]
    > jakie auta jescze widzicie? peugeot 306? da się trafić w tej cenie? focus I?

    Lanos. Ma pełen ocynk i dość łatwo znaleźć od pierwszego właściciela i
    kupionego w polskim salonie. Jeżeli tylko własciciel dbał, to auto jest
    praktycznie bezawaryjne, zaś ewentualne awarie są śmiesznie tanie do
    naprawy.

  • 8. Data: 2012-05-30 21:20:38
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.05.2012 12:51, Bartek pisze:
    > cześć.
    > szukam intensywnie od jakiegoś czasu auta w cenie 8000 ... a najlepiej

    (..)
    > jakie auta jescze widzicie? peugeot 306? da się trafić w tej cenie? focus I?

    ja bym Ci polecił cokolwiek napędzane silnikiem HDi, ale to auta na "F"
    więc wielu sprzymierzeńców na grupie nie będzie. Za to według cennkików
    ubezpieczycieli taka nieco większa od punto Xsara z 2000r kosztuje 4.3 tyś.
    Tak więc jak Ci się trafi wspomniane 306, albo Xsara - polecam.
    ToMasz

  • 9. Data: 2012-05-31 12:06:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

  • 10. Data: 2012-06-04 09:24:52
    Od: BearBag <c...@g...com>

    bravo/brava to wraki w tym wieku, punto nieco lepsze i nowoczesniejsze ale trudno
    znaleźć bez ogromnych dziur w podłodze. Blachy lepsze, o wiele lepsze mają np corsy C
    (za 8 spokojnie kupisz z początku produkcji), niestety tam są te nieszczesne silniki
    1.0 i trzeba sie znać żeby kupić w miare pracujący jeszcze.