  • 1. Data: 2010-01-14 08:10:46
    Temat: avila vs corby
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Przedluzam sobie umowe i staram sie wybrac telefon dla malzonki.
    Powiedzcie mi co lepsze Samsung Avila czy Corby?

    Telefon ma sluzyc do dzwonienia i sluchania muzyki, ale przyda sie tez
    przegladarka internetowa.

  • 2. Data: 2010-01-14 08:21:32
    Temat: Re: avila vs corby
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Kazik pisze:
    > Przedluzam sobie umowe i staram sie wybrac telefon dla malzonki.
    > Powiedzcie mi co lepsze Samsung Avila czy Corby?

    Corby jest brzydki jak noc i kolorowy jak z odpustu i ma "prawie"
    kwadratowy ekran.

    > Telefon ma sluzyc do dzwonienia i sluchania muzyki, ale przyda sie tez
    > przegladarka internetowa.

    I tutaj mozna by sie zastanowic. Avila ma port "Samsunga" na sluchawki.
    Corby tez ale w pudelku jest przejsciowka na 3,5mm ktora w wypadku Avili
    musisz kupic. Avila jest nieco drozsza. Warto sprawdzic czy w Corby
    mozna odeslac aplikacje Java w tlo bo w Delphi nie ma takiej opcji wiec
    mam podejrzenie ze w Corby tez sie moze nie dac.

  • 3. Data: 2010-01-14 08:53:13
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    ten avila ma oprogramowanie podobne do androida zmodyfikowanego przez
    samsunga? moze ktos to potwierdzic?

  • 4. Data: 2010-01-14 09:26:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 09:53:13 +0100, R.M. napisał(a):

    > ten avila ma oprogramowanie podobne do androida zmodyfikowanego przez
    > samsunga? moze ktos to potwierdzic?

    Nie ma czegoś takiego.
    Jeżeli masz na myśli Bada, to nie ma to absolutnie nic wspólnego z
    Androidem.
    A Avila ma tylko pewne wspólne elementy międzymordzia z tym systemem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-01-14 09:26:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    R.M. pisze:

    > ten avila ma oprogramowanie podobne do androida zmodyfikowanego przez
    > samsunga? moze ktos to potwierdzic?

    Menu masz tutaj (druga polowa filmu)
    http://www.youtube.com/watch?v=oqh37YY4RTs

  • 6. Data: 2010-01-14 09:34:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie ma czegoś takiego.
    > Jeżeli masz na myśli Bada, to nie ma to absolutnie nic wspólnego z
    > Androidem.
    > A Avila ma tylko pewne wspólne elementy międzymordzia z tym systemem.

    Zapewne ktos powiazal widgety ktore sa w Avili do widgetow Androida ale
    to tylko wspolna nazwa... nie majaca nic wspolnego ze soba.

  • 7. Data: 2010-01-14 11:10:36
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    On 01/14/2010 09:10 AM, Kazik wrote:
> [...]
    > Powiedzcie mi co lepsze Samsung Avila czy Corby?
    >
    > Telefon ma sluzyc do dzwonienia i sluchania muzyki, ale przyda sie tez

    Nie chce mieszać Ci w głowie ale moim zdaniem lepszym wyborem jest Nokia
    5530 z racji na symbiana. Druga kwestia lepszy w dotyku ekran, pobaw się
    awilą i zobacz przeglądania książki.

    Max

  • 8. Data: 2010-01-14 12:05:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    MM pisze:

    > Nie chce mieszać Ci w głowie ale moim zdaniem lepszym wyborem jest Nokia
    > 5530 z racji na symbiana. Druga kwestia lepszy w dotyku ekran, pobaw się
    > awilą i zobacz przeglądania książki.

    Samsung Avila cena 400-450 NOWA
    Nokia 5530 od 600zł w gore

    Za 650zł to jest Nokia 5230 imho lepsza

    Za 550zł jest LG GT500 rowniez fajny ma 3G,wifi,gps

  • 9. Data: 2010-01-14 12:45:56
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    On 01/14/2010 01:05 PM, Jan Strybyszewski wrote:

    > Za 650zł to jest Nokia 5230 imho lepsza
    > Za 550zł jest LG GT500 rowniez fajny ma 3G,wifi,gps

    Ale kolega przedłuża umowę. A telefon ma być dla małżonki.

    Max

  • 10. Data: 2010-01-14 12:47:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    MM pisze:

    > Ale kolega przedłuża umowę. A telefon ma być dla małżonki.

    No to Avila bo Corby to "mlodziezowa" jest.
    No i jesli umowa w erze to GT500 niech obejrzy taki Cookie na ostrych
    sterydach