  • 1. Data: 2010-01-14 08:30:55
    Temat: E66, Symbian S60 3rd - Edycja aktywnego menu, Edycja menu
    Od: fred <f...@i...pl>

    Witam,

    Jak w Noki E66 ustawić własne programy w aktywny menu, oraz w menu ?

    Dzięki za info i pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-01-14 09:25:41
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-01-2010 o 09:30:55 fred <f...@i...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jak w Noki E66 ustawić własne programy w aktywny menu, oraz w menu ?

    Nie wierzę że nie potrafisz po tymże właśnie menu połazić i poszukać
    różnych opcji i też w to, że w instrukcji nie ma.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-01-14 09:55:22
    Od: fred <f...@i...pl>

    On 14 Sty, 10:25, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    > Nie wierzę że nie potrafisz po tymże właśnie menu połazić i poszukać
    > różnych opcji i też w to, że w instrukcji nie ma.

    W menu juz potrafie ;-)

    Ale nie wiem jak ustawić swoje programy w "aktywnym menu" czy na tzw
    pulpicie komórki

    Dzięki za info
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-01-14 16:15:41
    Od: FD <f...@o...pl>

    fred pisze:

    > Ale nie wiem jak ustawić swoje programy w "aktywnym menu" czy na tzw
    > pulpicie komórki

    RTFM!