    From: Patryk1897 <ryc-pat@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: bandit 600
    Date: Mon, 12 Sep 2016 20:10:19 +0000 (UTC)

    Witam wszystkich mam otóż taki problem z moim banditem motocykl nie chcal
    odpalić cieklo paliwo z wężykow i bezyna była też we filtrze powietrza ale
    motocykl odpali po dużych ilościach prób i gdy po dłuższym postoju było to
    samo gdy już odpali to wszystko jest ok potem go zgasze to normalne odpala
    i też zauważyłem że gdy wylacze sanie na ciepłym silniku to gdy wyłączam
    sanie motcykl gaśnie lecz gdy go odpale ponownie bez sania to motocykl
    normalnie działa trzyma obroty nie gaśnie dopiero jak powtórzę czynność z
    saniem to silnik gaśnie co to może być