  • 1. Data: 2015-09-12 18:18:40
    Temat: będzie ostro...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pacjent monitor: Acer AL1932

    czy Ktoś może mi powiedzieć jak zmusić monitor AL1932 do wyświetlania
    obrazu z EURO/cinch/s_video? monitor ma wszystkie wejścia, ale w menu
    nie da się nic wybrać:
    http://zsyp.eu/smieci/acer_video.JPG
    ogólnie po włączeniu zasilania przy braku sygnału po chwili się wyłącza
    i nie da się wejść do menu...

    zjeb...?

  • 2. Data: 2015-09-12 18:23:29
    Temat: Re: będzie ostro...
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >http://zsyp.eu/smieci/acer_video.JPG
    >ogólnie po włączeniu zasilania przy braku sygnału po chwili się wyłącza i

    ziew

  • 3. Data: 2015-09-12 19:16:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przepraszam, okazało sie, że to test na po-intelekt...

    jest dodatkowy przycisk... nie tam gdzie inne...