  • 1. Data: 2009-03-23 09:11:27
    Temat: .........."beton" w ERZE i ORANGE trwa w okopach ;-)
    Od: "adm" <a...@o...pl>

    Widać nie zależy im na klientach bo NIE poszli w ślady PLAY i SIMPLUSa .... he....he
    a ja i kilkunastu juz znajomych uciekliśmy od nich do Play gadamy sobie po 5 gr nie
    martwiąc się o ważność na 'wychodzące'
    Beton chyba czeka na trzęsienie ziemi aby go skruszył :-DD ale może to i dobrze bo
    jak wyjdą z taką konkuręcyjna propozycją jak Simplus[kicha] to nie ma na co czekać

    Lot

  • 2. Data: 2009-03-23 09:32:01
    Temat: Re: ..........
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Przygotowanie nowej taryfy trochę trwa. To pomysły, marketing, logistyka.
    Zauważ, że Plus tylko obniżył cenę minut, reszty nie ruszył (no , dobra
    pogorszył taktowanie internetu :) ) . to PTC w heyah też zmieniło pakiety na
    25 groszy za minutę do innych sieci. Ja bym jeszcze poczekał na odpowiedzi
    konkurencji

  • 4. Data: 2009-03-23 10:22:17
    Temat: Re: .........."beton" w ERZE i ORANGE trwa w okopach ;-)
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 10:11:27 +0100, adm napisał(a):

> [...]
    jak wyjdą z taką konkuręcyjna propozycją jak Simplus[kicha] to nie ma na co czekać

    Wbrew pozorom, Orange nie musi się śpieszyć bo mnóstwo ludzi ma do
    wykorzystania promocyjne minuty otrzymane w ramach promocji "doładowanie
    200% więcej" i ci ludzie przed wykorzystaniem tych minut z Orange nie
    odejdą (m.in. ja jestem w tej sytuacji).
    Natomiast najlepszym wyjściem jest posiadanie jeszcze drugiego telefonu
    z kartą Play-Fresh. Wtedy spijamy samą śmietankę z ofert operatorów ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-03-23 11:47:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adm" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > dobrze bo jak wyjdą z taką konkuręcyjna propozycją jak Simplus[kicha] to nie

    A za rok wszyscy będą narzekać, że play nie przypomniał o kończącej się ważności
    połączeń wychodzących.

  • 6. Data: 2009-03-23 13:06:49
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    qwerty pisze:

    > A za rok wszyscy będą narzekać, że play nie przypomniał o kończącej się
    > ważności połączeń wychodzących.

    Spokojnie. Powód do narzekania zawsze się znajdzie.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 7. Data: 2009-03-23 14:02:46
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl>

    > Użytkownik "adm" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > A za rok wszyscy będą narzekać, że play nie przypomniał o kończącej się ważności
    > połączeń wychodzących.

    Takiemu co RAZ na rok doładowuje to należy dać kopniaka w d....................
    ;-))

  • 8. Data: 2009-03-23 15:03:27
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    HAL pisze:
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    >>

    > Takiemu co RAZ na rok doładowuje to należy dać kopniaka w d....................
    ;-))

    a to dlaczego, uzasadnij swoje wspaniałe rozumowanie
    az

  • 9. Data: 2009-03-23 15:37:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > a to dlaczego, uzasadnij swoje wspaniałe rozumowanie

    Bo takiego klienta nie chcemy. Tylko ARPU nam zaniza :-)

    J.

  • 10. Data: 2009-03-23 16:01:37
    Od: "Patsy Kensit" <p...@w...com>

    >Takiemu co RAZ na rok doładowuje to należy dać >kopniaka w

    Przychody sa nie tylko z dzwonienia i doladowania, taki klient moze dawac
    wiecej niz niejeden z abo za 200zl.