  • 1. Data: 2009-03-23 08:32:30
    Temat: email przez tak tak
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    samsung SGH-J200

    Czy mając Tak Tak taryfa Happy można odbierać emaile z
    dowolnych obcych serwerów POP3 ?

    Stronki chodzą ok a przy łączeniu do poczty myśli, myśli i zwraca
    komunikat "connection failed" albo "serwer nie odpowiada" :/

    --
    mariusz

  • 2. Data: 2009-03-23 17:37:06
    Temat: Re: email przez tak tak
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Użytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Stronki chodzą ok a przy łączeniu do poczty myśli, myśli i zwraca
    > komunikat "connection failed" albo "serwer nie odpowiada" :/

    Jedyne, co moge napisac, ze w mojej nokii 6300 da się, więc to nie zależy od
    Tak-Taka. Pamiętam tylko, że sporo się namęczyłem, żeby to ustawić, musiałem
    jakoś ręcznie skonfigurować konto e-mail, bo ustawienia tak taka
    nakierowywały mnie jakoś na usługę Eramail, czy coś w tym stylu...