  • 1. Data: 2024-03-09 18:06:56
    Temat: brak Vivaldi w Play Store
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jest taki telefon galaxy J5 2017 (SM-J530F) Android 7.0

    OS Android 7.0 (Nougat), upgradable to Android 9.0 (Pie), One UI
    Chipset Exynos 7870 Octa (14 nm)
    CPU Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53
    GPU Mali-T830 MP1

    https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_j5_(2017)-87
    05.php

    zresetowałem do ustawien fabrycznych.

    Play Store nie wyszukuje w ogóle nic z frazy Vivaldi browser.
    Z linku ze strony Vivaldi

    https://vivaldi.com/android/

    mam w sklepie brak przycisku instaluj.
    Twierdzi że telefon niekompatybilny z instalatorem.

    z tej strony mogę pobrac stare .apk

    który powinnienem móc zaistalować? Wydaje mi się że dla Cortex-A53
    odpowiedni jest v8a.apk ale może mi się wydaje :)

    _x86-64.apk
    _armeabi-v7a.apk
    _arm64-v8a.apk

    https://vivaldi.com/download/archive/?platform=andro
    id

    kończą mi się pomysły.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2024-03-09 18:37:48
    Temat: Re: brak Vivaldi w Play Store
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB130AE1C45127PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

> [...]
    >
    > który powinnienem móc zaistalować? Wydaje mi się że dla Cortex-A53
    > odpowiedni jest v8a.apk ale może mi się wydaje :)

    ok jakoś udało się zainstalować (ostatnią wersję 6.4)

    Vivaldi.6.4.3171.134_armeabi-v7a.apk

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 3. Data: 2024-03-10 01:40:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 09.03.2024 o 18:06, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > który powinnienem móc zaistalować? Wydaje mi się że dla Cortex-A53
    > odpowiedni jest v8a.apk ale może mi się wydaje :)

    Po co Ci taki kiepski program.
    Pobierz Firefoxa. Na google powiedz tylko (polecenie głosowe) : Firefox
    na androida i wyskoczy Ci link Pegi 2, skąd pobierzesz ten program za darmo.

    --
    animka

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1