  • 1. Data: 2011-11-14 18:38:33
    Temat: buczenie po odpaleniu przy wciśniętym sprzęgle
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Łozysko oporowe?

    -> silnik odpalam przy wciśniętym sprzęgle i słychać wtedy coś ala buczenie
    (nie zawsze, ale często) . Dzwięk milknie po puszczeniu sprzegła. W czasie
    jazdy przy wciskaniu sprzegła nie słychać nic. Tylko przy odpalaniu, choć
    jak pisałem, nie zawsze.

    Pacjent mazda5 2.0 benzyna

    --
    ---
    uciu

  • 2. Data: 2011-11-14 23:51:28
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-11-14 18:38, uciu pisze:
> [...]
    > sprzegła. W czasie jazdy przy wciskaniu sprzegła nie słychać nic. Tylko
    > przy odpalaniu, choć jak pisałem, nie zawsze.

    1. sprawdź olej w skrzyni
    2. na wciśniętym sprzęgle hałasuje łożysko oporowe