  • 1. Data: 2011-11-14 21:16:31
    Temat: Dlaczego, dlaczego nikt juz takich nie robi?! :(
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dlaczego nikt nie produkuje juz samochodow, ktore sa tak klasycznie piekne
    i tak wspaniale, z przepychem wykonczone i komfortowe...?

    http://allegro.pl/1974-chevrolet-monte-carlo-landau-
    i1932807683.html

    Dlaczego ich miejsce zajely podobne do siebie, pseudoeleganckie, obłe i
    nijakie pudla pozbawione polotu i oryginalnosci?

    Ach, okrutny swiecie :(

    (Nie moja aukcja, ja bym go w zyciu nie sprzedal)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-11-14 21:23:54
    Temat: Re: Dlaczego, dlaczego nikt juz takich nie robi?! :(
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-11-14 21:16, Maciek pisze:
    > Dlaczego nikt nie produkuje juz samochodow, ktore sa tak klasycznie piekne
    > i tak wspaniale, z przepychem wykonczone i komfortowe...?

> [...]

    Brytyjskie auta były technicznie wyrafinowane i piękne.

    Auto które zaprezentowałeś wygląda jak jednorazowe auto płatnego
    mordercy. Kupa dziada.
    P.

  • 3. Data: 2011-11-14 21:31:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    i1932807683.html

    > Brytyjskie auta były technicznie wyrafinowane i piękne.
    >
    > Auto które zaprezentowałeś wygląda jak jednorazowe auto płatnego mordercy.
    > Kupa dziada.

    Racja.
    Okropieństwo w najgorszym wydaniu.

  • 4. Data: 2011-11-14 21:33:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > nijakie pudla pozbawione polotu i oryginalnosci?
    >
    > Ach, okrutny swiecie :(
    >
    > (Nie moja aukcja, ja bym go w zyciu nie sprzedal)

    Jak Ci się tak podoba, to go sobie kup. Tyle, że już samym spalaniem to
    auto zjada przeciętnego Kowalskiego. Takiego nieco powyżej przeciętnej
    również, zakładając użytkowanie wózka na codzień.
    Amerykanie się już przekonali do econoboxów, może nie w europejskiej
    formie ale jednak.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2011-11-14 21:41:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 21:16:31 +0100, Maciek napisał(a):

    > Dlaczego nikt nie produkuje juz samochodow, ktore sa tak klasycznie piekne
    > i tak wspaniale, z przepychem wykonczone i komfortowe...?

    Bo mało kto chciałby kupić samochód stabilizowany wirem w baku, równie
    bezpieczny jak drezyna kolejowa, nie mieszczący się w żadnym europejskim
    garażu, śmierdzący spalinami na kilometr i gnijący równie szybko jak fiat
    125p

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 6. Data: 2011-11-14 22:01:06
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    Są paskudniejsze auta: http://bi.gazeta.pl/im/3/5603/z5603853X.jpg

  • 7. Data: 2011-11-14 22:16:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 20:41:13 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > garażu, śmierdzący spalinami na kilometr i gnijący równie szybko jak fiat

    A malo ludzi jezdzi od swieta roznymi zabytkami? W porownaniu z
    dzisiejszymi samochodami 90% zabytkow jest niebezpiecznych, wolnych i pali
    za duzo, ale maja to cos. Jak auto z mojego linka.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2011-11-14 22:17:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:01:06 +0100, m...@i...pl napisał(a):

    > Są paskudniejsze auta: http://bi.gazeta.pl/im/3/5603/z5603853X.jpg

    Ten jeszcze jest ładny. Pierwsze miejsce na liście najpaskudniejszych
    zajmują Nissan Juke eq aequo z Mini Wieśniak.
    A później długo, długo nic.

  • 9. Data: 2011-11-14 22:19:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 21:23:54 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

    > Brytyjskie auta były technicznie wyrafinowane i piękne.

    Tylko niektore. I jest to IMHO znacznie mniejszy odsetek niz w przypadku
    starych aut amerykanskich.

    > Auto które zaprezentowałeś wygląda jak jednorazowe auto płatnego
    > mordercy. Kupa dziada.

    Zrozumialby, jakbys napisal, ze jest kiczowate, ale ze dziad? Ogranicz
    kontakty z volkswagenami :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 10. Data: 2011-11-14 22:20:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:16:35 +0100, Maciek napisał(a):

    > A malo ludzi jezdzi od swieta roznymi zabytkami? W porownaniu z

    Mało. Bo mało ludzi stać na utrzymanie kolejnego samochodu do jazdy od
    święta oraz miejsca na jego trzymanie.
    I to jest odpowiedź na pytanie dlaczego takich nie robią. A jak już kogoś
    stać, to może sobie kupić odrestaurowany albo zapłacić za remont.