  • 1. Data: 2012-04-29 10:57:58
    Temat: [c] doom source
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    zachecam do omowienia niniejszego sourca do dooma,

    http://www.lulu.com/items/volume_18/325000/325979/1/
    print/doomsrc.pdf

    co sadzą ntt grupowicze, np jakie plusy i minusy?
    jak np z podzialem na pliki ? jak z nazwami funkcji
    albo konkretnymi kawalkami kodu?

  • 2. Data: 2012-04-29 13:55:07
    Temat: Re: [c] doom source
    Od: " M.M." <m...@N...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    print/doomsrc.pdf

    > co sadzą ntt grupowicze, np jakie plusy i minusy?
    > jak np z podzialem na pliki ? jak z nazwami funkcji

    Stara sztuczka z procentami na stałoprzecinkowych:
    if (cnt_kills[0] >= (plrs[me].skills * 100) / wbs->maxkills)

    Pozdrawiam :)

  • 3. Data: 2012-04-29 14:25:53
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    M.M. <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Stara sztuczka z procentami na stałoprzecinkowych:
    > if (cnt_kills[0] >= (plrs[me].skills * 100) / wbs->maxkills)

    mi nie podobaja sie skrotowe nazwy i przedrostki przed nazwami
    - pozatym jest to chyba dosyc przyzwoitu kod w c (jest tam
    pewien rodzaj podejscia do wglebniejszego optymalizowania
    roznych zwyklych rzeczy - (znany i mi tez z dawniejszych
    czasow, bo mialem podobne podejscie - teraz juz nie
    optymalizuje takich zwyklych rzeczy))

    wogole cals stronka owego fabiena jest chyba dosyc ciekawa -

    pozniej wypowiem sie chyba wiecej o zrodlach dooma
    (nie zebym byl specjalnie zaawansowanym kodingowcem ale
    jako ze pewne rzeczy kojarze moge sie odniesc ;-))

  • 4. Data: 2012-04-29 15:28:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-04-29 14:25, f...@N...gazeta.pl wrote:
    > wogole cals stronka owego fabiena jest chyba dosyc ciekawa

    Faktycznie, to *ciekawy* pomysł oglądać źródla w pdf. Czekam na wersje
    bmp i wav.

  • 5. Data: 2012-04-29 17:26:03
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > roznych zwyklych rzeczy - (znany i mi tez z dawniejszych
    > czasow, bo mialem podobne podejscie - teraz juz nie
    Ile czasu przeznaczyłeś na czytanie i analizowanie tego kodu? :)

    > wogole cals stronka owego fabiena jest chyba dosyc ciekawa -
    Jak stronka? To nie ten sam fabien co od szachów? :D

    Pozdrawiam :D

  • 6. Data: 2012-04-29 17:51:16
    Od: "Robert Winkler" <n...@n...org>

    > zachecam do omowienia niniejszego sourca do dooma,
    >
    > http://www.lulu.com/items/volume_18/325000/325979/1/
    print/doomsrc.pdf

    Jaki jest sens przeglądania źródeł zapisanych w PDF?
    Lepiej sklonować sobie lokalnie cełe repozytorium z
    https://github.com/id-Software
    A przy okazji, można też pobrać źródła pozostałych gier.

    --
    __________
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-04-29 17:59:58
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    Robert Winkler <n...@n...org> napisał(a):

    > Jaki jest sens przeglądania źródeł zapisanych w PDF?
    > Lepiej sklonować sobie lokalnie cełe repozytorium z
    > https://github.com/id-Software
    > A przy okazji, można też pobrać źródła pozostałych gier.

    mi akurat w pdf bardzo pasuje

    > jaka stronka?

    http://fabiensanglard.net/

    jest tu troche omowien do niektorych sourcow z id

  • 8. Data: 2012-04-29 18:21:48
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ile czasu przeznaczyłeś na czytanie i analizowanie tego kodu? :)

    chwilowo przejrzalem pobieznie (20 min) ale to i tak sporo mowi
    - pozniej mam zamiar popatrzec wiecej i jakies ciekawostki co
    najmniej na pewno dadzą sie wychycic (np ciekawe jest jak
    wygladaja tam gamma tables - akurat pamietam jak wygladalo
    to rozjasnianie w domie) itd),

  • 9. Data: 2012-04-29 18:41:24
    Od: " M.M." <m...@N...gazeta.pl>

    <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > http://fabiensanglard.net/
    > jest tu troche omowien do niektorych sourcow z id
    Bez wczytywania się w szczegóły, robi dobre wrażenie.

  • 10. Data: 2012-04-29 20:28:47
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-04-29 18:21, f...@N...gazeta.pl pisze:

    > chwilowo przejrzalem pobieznie (20 min) ale to i tak sporo mowi

    Nie rozmawiaj sam ze sobą, panie spacja i spacja.

    bartekltg