  • 1. Data: 2009-07-02 11:46:35
    Temat: calkiem [ntg] - Zegrze- tanie slipowanie ?
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam
    wiem, wiem NTG, ale rozne rzeczy ludzie wiedza;], wiec moze..

    mozecie podzielic sie informacja gdzie na Zegrzu moge zeslipowac ponton
    4,80m dlugosci? (tanio dodam),
    w zasadzie porzebuje tylko lagodnego i twardego zjazdu do wody - sam daje
    rade;] zrzucic i wciagnac RIB-a.
    do tej pory korzystalem ze slipu WTW (kolo mostu), ale obecnie cena 30pln
    za slip w jedna strone troche mnie zniecheca i wydaje mi sie mocno zawyzona
    (100% wiecej niz placilem 2 lata temu) za wykorzystanie tylko i wylacznie
    podjazdu - nie uzywam/potrzebuje wyciagarki czy tez asysty "bosmana",
    zwlaszcza, ze za parkig place oddzielnie.
    za wskazowki bede bardzo wdzieczny,
    dziekuje z gorki za info

    pozdrawiam,

    --
    pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2009-07-07 06:59:51
    Temat: Re: calkiem [ntg] - Zegrze- tanie slipowanie ?
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Zapytaj w Wodniku, przy wylocie kanalu Zeranskiego na zalew (Nieporet).
    Kiedys bylo tam rozsadnie.

    Namiar http://tnij.org/bzyk1

  • 3. Data: 2009-07-07 07:23:00
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "KLOSZ"
    Zapytaj w Wodniku, przy wylocie kanalu Zeranskiego na zalew (Nieporet).
    Kiedys bylo tam rozsadnie.

    Z naciskiem na kiedys :) Obecnie 40 pln - z wyciagarka 60 pln + wjazd na
    teren z przyczepa 10 pln

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 4. Data: 2009-07-07 12:04:16
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > Kiedys bylo tam rozsadnie.
    >
    > Z naciskiem na kiedys :) Obecnie 40 pln - z wyciagarka 60 pln + wjazd na

    A w takim razie odszczekuje com napisal...