  • 1. Data: 2009-07-02 14:33:36
    Temat: opony supermoto
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    Witam.
    Szukalem, szukalem i albo nie ma jasno w necie powiedziane albo ja juz
    nie umiem szukac:/ Wiec prosze o wyrozumialosc i odpowiedz bez
    zgryzliwosci...
    Czym sie roznia opony supermoto od normalnych drogowych?
    A wlasciwie czy mozna ich uzywac do jazdy na normalnych drogach?
    No bo tak sobie dumam nad zmiana opon w perelce, sa tam Pilot Road z
    przebiegiem 5600km, tylna jest latana wiec mam w glowie lampke
    ostrzegawcza powyzej 100km/h, a komplet supermoto kosztuje mniej
    wiecej tyle co nowa PR na tyl.

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 2. Data: 2009-07-02 14:38:41
    Temat: Re: opony supermoto
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-02 16:33:36 +0200, scibor1 <s...@e...pl> said:

    > Czym sie roznia opony supermoto od normalnych drogowych?

    Homologowane? Najczęściej tym, że są TT (tube type), czyli pod dętkę.
    Bo są jeszcze racingowe, ale to najczęśćiej grube slicki, do
    samodzielnego nacinania, oczywiście oficjalnie nie na ulice.

    > a komplet supermoto kosztuje mniej wiecej tyle co nowa PR na tyl.

    Jesteś pewien, że to _dobre_ opony supermoto? Szosowe stricte do SM
    jakiś czas temu były aż 3 - Dunlop Mutant, Conti RoadAttack SM i jakieś
    Avony.

    mynetmoto.com sprawdzałeś?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco