  • 1. Data: 2010-03-28 09:04:14
    Temat: caly tktelekom LEZY od ok 10:30
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    net nie dziala, strona tkt nie dziala,infolinia nie dziala
    o 11:00 dyspozytor w Krakowie powiedzial:
    "nie działa? "
    "juz bedziemy sprawdzać" :)

    pozdro
    Wasyl

  • 2. Data: 2010-03-28 09:07:48
    Temat: Re: caly tktelekom LEZY od ok 10:30
    Od: Piotr Lewandowski <picom@[no_spam]esnet.pl>

    W dniu 2010-03-28 11:04, Wasyl pisze:
    > net nie dziala, strona tkt nie dziala,infolinia nie dziala
    > o 11:00 dyspozytor w Krakowie powiedzial:
> [...]

    Już działa, podobno jakaś awaria w Waw.

  • 3. Data: 2010-03-28 09:20:07
    Od: kriZb <k...@n...no>

    Piotr Lewandowski napisał(a), dnia pięknego 2010-03-28 11:07:

    > Już działa, podobno jakaś awaria w Waw.
    Tez to odczulem, ale co bylo nie wiem. Sesja bgp stabilna od ladnych
    nastu dni (restart) - podczas trwania wszystkie pfx w sesji bylo widac.
    Ale sie w niedzie wk.wilem ;)

  • 4. Data: 2010-04-01 20:38:27

    W dniu 2010-03-28 11:20, kriZb pisze:

    > Tez to odczulem, ale co bylo nie wiem. Sesja bgp stabilna od ladnych
    > nastu dni (restart) - podczas trwania wszystkie pfx w sesji bylo widac.
    > Ale sie w niedzie wk.wilem ;)

    A DNS'a masz swojego czy kolejowego?