  • 1. Data: 2010-03-27 12:20:53
    Temat: netia - odlaczenie bez podania przyczyny
    Od: "user56" <o...@o...pl>

    Witam,
    we czwartek moja firma została odcięta od internetu. Infolinia po trzech
    dniach uzerania mnie dzisiaj powiedziała, że moje pasmo zostanie zwolnione
    dnia 16 kwietnia do tego czasu może będę miał internet. Nawet nie wiem co to
    znaczy.
    Czy to jest normalne, że w trakcie trwania umowy zostawia się człowieka tak
    samemu sobie.
    Gdzie ja teraz wytrzasne internet do poniedziałku?
    I co tu robić?

  • 2. Data: 2010-03-27 15:43:05
    Temat: Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    tak
    > samemu sobie.
    > Gdzie ja teraz wytrzasne internet do poniedziałku?

    zmienic na konkurencje

    Icek

  • 3. Data: 2010-03-27 17:40:09
    Od: "user56" <o...@o...pl>

    zmienic to zmienie, ale czy tak sie robi w cywilizowanym spoleczenstwie?

  • 4. Data: 2010-03-27 18:29:28
    Temat: [NTG]Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > zmienic to zmienie, ale czy tak sie robi w cywilizowanym spoleczenstwie?

    operator swiadomie albo pomylkowo wylaczyl Ci usluge i w tym zakresie
    wspolczuje
    nie jest to wszakze powod, aby wylewac swoje zale wlasnie tutaj, ponadto
    odpowiadac wypada POD cytatem
    nie ma tez powodu, aby mieszac do sprawy spoleczenstwo, bo ono nijak sie ma
    do tematu watku

  • 5. Data: 2010-03-27 20:06:05
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    user56 <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > samemu sobie.
    > Gdzie ja teraz wytrzasne internet do poniedziałku?

    Wyjaśnić, zgłosić awarię, złożyć reklamację. Jak to nie nie da - wspomóc się
    UKE.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2010-03-28 12:11:24
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-03-27 18:40, user56 pisze:
    > zmienic to zmienie, ale czy tak sie robi w cywilizowanym spoleczenstwie?
    >
    > "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

    Raczej nie odlączyli Cie bez przyczyny , ale to akurat wiesz tylko Ty

  • 7. Data: 2010-03-28 17:48:53
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 27 Mar 2010 18:40:09 +0100, user56 napisał:
    > zmienic to zmienie, ale czy tak sie robi w cywilizowanym spoleczenstwie?
    >
    > "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

    W cywilizowanym społeczeństwie odpisuje się pod cytatem.
    Może za to Cie odcieli ?

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 8. Data: 2010-03-29 16:24:26
    Od: "user56" <o...@o...pl>

    "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> wrote in message
    ms.com...

> [...]
    > [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de
    > SP9UOB
    > Proud to be 100 percent microsoft free. op.
    Możliwe, że masz rację. Chociaż po dzisiejszej interwerncji w UKE i u
    Rzecznika do Spraw Konsumentów jakoś potrafili się porozumieć z TP i problem
    rozwiązać. Możliwe, że sami by do tego doszli bez mieszania w to ionstytucji
    trzecich, ale podawanie mnie daty 16 kwietnia trochę mnie rozłozylo na
    łopatki.

  • 9. Data: 2010-03-29 16:26:41
    Od: "user56" <o...@o...pl>

    "shefenez" <p...@h...pl> wrote in message

    > Raczej nie odlączyli Cie bez przyczyny , ale to akurat wiesz tylko Ty
    No pewnie coś się popsuło, haha. Restart portu pomógł, ale Netia nie ma
    możliwości zrestartować portu, trzeba czekac tydzień i w międzyczasie
    wykrwawić krwawicę na infolinii.

  • 10. Data: 2010-03-29 16:30:59
    Temat: Re: [NTG]Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny
    Od: "user56" <o...@o...pl>

    "brum" <b...@o...eu> wrote in message news:holiq8$1ls$1@news.onet.pl...

> [...]
    > odpowiadac wypada POD cytatem
    > nie ma tez powodu, aby mieszac do sprawy spoleczenstwo, bo ono nijak sie
    Wg mnie to oszukiwanie ludzi na temat usługi, która bądź co bądź jest
    prowadzona w sposób amatorski i wg mnie to problem polskiego internetu. Z
    jednej strony monopolista, a z drugiej amatorzy uzależnieni od tego
    monopolisty, a na końcu klienci , którym się obiecuje, prawidłowośc
    działania usługi.