  • 1. Data: 2009-03-31 21:01:11
    Temat: cbr 1000rr,przedwczesny prima aprilis,czy zajaczek?:)
    Od: pitbull127 <pitbull127@_NOSPAM_wp.pl>

    http://moto.gratka.pl/tresc/honda-cbr-10-0-benzyna-1
    0313189.html#bc5b33ded436e63e,1
    czy to możliwe???opłaca się nawet samemu pojechać do Londynu..a tak na
    serio to czy jest możliwość,sprawdzenia wiarygodności takiej oferty(oprócz
    opcji odbiór osobisty)

  • 2. Data: 2009-03-31 21:12:27
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "pitbull127" napisał w wiadomości
> [...]
    > czy to możliwe???opłaca się nawet samemu pojechać do Londynu..a tak na
    > serio to czy jest możliwość,sprawdzenia wiarygodności takiej oferty(oprócz

    Sprawdzone,na 100%...niewiarygodne.Napisz do gościa to dostaniesz cuś
    takiego,oczywiście odbiór osobisty nie wchodzi w grę:

    Dear Sir ,
    The total price is 4.000 EURO - all shipping taxes included .
    2006 Ducati Monster S4RS
    The bike is in excellent condition, has no technical damage at all, no
    scratches or damage, no hidden defects .It comes with all the documents you
    need to register it on your name.You will not have to pay additional taxes
    for this (the bike is registered in Poland and have polish documents)It's my
    personal bike..I've listed the bike under this price so I can sell it
    faster.
    I have worked in Poland for the last 1 year and I've purchased the bike
    there.
    My company wanted me back home, so currently I'm in England (UK). I've
    brought the bike home with me and it's now located in London , United
    Kingdom.I've decided that it's better to sell it because I don`t use it
    anymore , it `s a pity to keep such a bike and not to use it. Now I'm trying
    to sell it back in Poland and because i want to sell it fast i sell it for
    this good price .
    I tried to sell the bike in UK, but nobody want`s to buy it with polish
    documents .My bike is already at the "http://www.escrow-europa.com/" at
    their local representant.
    (I PAID THIS COMPANY TO TAKE CARE FOR THIS TRANSACTION,THEY PROTECT INTERNET
    TRANSACTIONS BETWEEN BUYER AND SELLER).
    We can have a deal if you are really interested to buy it.
    The price is correct and it's not negotiable and it also include the
    transport for all world-wide countries.
    If you are interesed to buy the bike please contact me ( WRITE IN ENGLISH )
    .
    Regards and i wait your e-mail ,

    Wyłudzacz,na Mobile.de jest takich od cholery,teraz zawitali też do Polski

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 3. Data: 2009-03-31 21:31:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    pitbull127 pisze:
> [...]
    > czy to możliwe???opłaca się nawet samemu pojechać do Londynu..a tak na
    > serio to czy jest możliwość,sprawdzenia wiarygodności takiej

    W tej ofercie jedyna wartosc bedzie miala wylacznie Twoja zaliczka.

    Ale jak tylko wyplynie z Twojego konta stanie sie rownie wirtualna jak
    ten motocykl.

    KJ

  • 4. Data: 2009-03-31 22:01:29
    Od: pitbull127 <pitbull127@_NOSPAM_wp.pl>

    o fuck to chyba wtopilem 6tys pln...żartuje;D ale fajnie byłoby żeby od
    czasu do czasu trafiły się takie sprzęty w takiej cenie,a może komuś się
    udało??
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-03-31 23:14:23
    Od: marider <m...@g...pl>

    pitbull127 pisze:
    > o fuck to chyba wtopilem 6tys pln...żartuje;D ale fajnie byłoby żeby od
    > czasu do czasu trafiły się takie sprzęty w takiej cenie,a może komuś się
    > udało??
    > pozdrawiam

    Hehe, oglupiales? Myslisz ze KTOKOLWIEK odda Ci dobry sprzet za grosze?
    Chyba ze moto kradzione ale wtedy tak czy siak tracisz. Kase, czas,
    nerwy... a moze i sam posiedzisz za kratkami. Warto?

    > --

    A-ha, kolejny marzyciel...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 6. Data: 2009-04-01 07:00:30
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości

    > Hehe, oglupiales? Myslisz ze KTOKOLWIEK odda Ci dobry sprzet za grosze?
    > Chyba ze moto kradzione ale wtedy tak czy siak tracisz. Kase, czas,
    > nerwy... a moze i sam posiedzisz za kratkami. Warto?

    ee tam,wirtualny motocykl nie moze być kradziony:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 7. Data: 2009-04-01 07:45:03
    Od: a...@g...com

    On 31 Mar, 23:01, pitbull127 <pitbull127@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
> [...]
    > czy to możliwe???opłaca się nawet samemu pojechać do Londynu..a tak na
    > serio to czy jest możliwość,sprawdzenia wiarygodności takiej oferty(oprócz

    Jak chce Ci się poczytać to przeczytaj poniższe:
    <http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_thread/thread/
    a594d1733b85086a/7232dfb04acace20>
    <http://tinyurl.com/cvvfhn>

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-04-01 08:11:30
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > ale fajnie byłoby żeby od czasu do czasu trafiły się takie sprzęty w
    > takiej cenie,

    Czym jezdzisz? Zreszta niewazne, dam 100zl jak bedziesz sprzedawal. Badz tak
    dobry i zrob mi taka okazje;)

    >a może komuś się udało??

    Tak - kumpel kupil starego gixera (sprzed ery K) za 1000zl od niemca. Nie
    odpalal - modul zaplonowy walniety, a ze maszyna stara i serwis powiedzial
    spooooro za nowy modul (w niemcowni) to koles wolal sprzedac. Kumpel za
    naprawe modulu dal chyba (o ile pamietam) 500zl i jezdzi juz pare latek na
    maszynie;)

    Inny przyklad - moze malo motocyklowy, do tego na "nie". Audi A6 z 2,5TDI.
    Nie pamietam ceny, ani roku, ale niemiec nie wiedzial, ze ma wszystkie
    bezpieczniki powywalane (kiedys podlaczyl zle akumulator), komputer do
    wymiany i rozrzad do zrobienia. Po podliczeniu wszystkich kosztow - kupili
    by sprawna maszyne, to by wyszli na tym lepiej;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2009-04-01 08:14:39
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > Dear Sir ,
    > The total price is 4.000 EURO - all shipping taxes included .
    [...]

    Siostra by sie z czyms takim wpakowala z autem. Ale cena nie byla tak super
    okazyjna. W UK nie dalo sie auta sprzedac za normalne pieniadze, bo
    kierownica ze zlej (w sensie dla angoli zlej) strony. Maszyne przysle do
    Polski firma (tutaj nazwa i strona www), wystarczy tylko przelac zaliczke.

    Siorka odpisala, ze ma brata w anglii, ktory by podjechal obejrzec maszyne
    (akurat wakacje) - na to juz nie bylo zadnej odpowiedzi, aukcja z ebay'a
    zniknela w godzine.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 10. Data: 2009-04-01 08:27:51
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Ivam" <f...@-...fm> wrote in message

> [...]
    > naprawe modulu dal chyba (o ile pamietam) 500zl i jezdzi juz pare latek na

    Kolego. Badz tak mily i poczytaj o Netykiecie a takze zastosuj sie do jej
    regul (link w stopce). Szczegolnej uwadze polecam cytowanie. Jesli zas
    gadasz sam ze soba i tak lubisz to, po prostu, zignoruj moja prosbe i
    "przywitaj sie z kolegami" (c) by MouMax.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.