  • 1. Data: 2019-06-14 16:33:02
    Temat: cesja w Virgin
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Mam 4 numery w grupie (zona, dzieci), chcialbym dodac do grupy jeszcze
    swoich rodziców którzy tez maja abo w Virgin. Z tego co wiem należy zrobić
    cesje, nie ma jednak żadnego punktu Virgin w moich okolicach, czy mozna
    zrobic to przez internet?

  • 2. Data: 2019-06-15 02:43:59
    Temat: Re: cesja w Virgin
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mariusz" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > cesje, nie ma jednak żadnego punktu Virgin w moich okolicach, czy mozna

    A co powiedział konsultant jak zadzwoniłeś do Virgin z tym pytaniem?

  • 3. Data: 2019-06-15 08:01:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2019 16:33:02 +0200, mariusz napisał(a):

    > Mam 4 numery w grupie (zona, dzieci), chcialbym dodac do grupy jeszcze
    > swoich rodzic򵟫t򱱱 tez maja abo w Virgin. Z tego co wiem nale¿y zrobi䞍
    cesje, nie ma jednak Âżadnego punktu Virgin w moich okolicach, czy mozna
    > zrobic to przez internet?

    Proszę, z szacunku do siebie nie pisz na newsy z nieskonfigurowanego
    Outlooka.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-06-15 18:32:27
    Od: h...@g...com

    > czy mozna
    >
    > A co powiedział konsultant jak zadzwoniłeś do Virgin z tym pytaniem?

    (Y)
    ;-)

    --
    Heniek

  • 5. Data: 2019-06-15 21:53:14
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Mam 4 numery w grupie (zona, dzieci), chcialbym dodac do grupy jeszcze
    > swoich rodzic?w kt?rzy tez maja abo w Virgin. Z tego co wiem nale?y zrobi?
    > cesje, nie ma jednak ?adnego punktu Virgin w moich okolicach, czy mozna
    > zrobic to przez internet?

    Kiedyś chciałem to zrobić, zaprosili mnie do siedziby firmy do Warszawy.
    Przez net się nie da. Najprościej - przenieść na chwilę do T-Mobile (u
    nich w punktach zwykle pusto), dokonać cesji i przenieść z powrotem.

    Ale to było 2 lata temu, może coś się zmieniło.
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2019-06-30 10:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mariusz m...@i...pl ...

> [...]
    > należy zrobić cesje, nie ma jednak żadnego punktu Virgin w moich
    > okolicach, czy mozna zrobic to przez internet?

    A co chodzi z ta grupa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.