  • 1. Data: 2010-11-26 14:48:28
    Temat: chcesz Ducati to sobie narysuj
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    http://www.shicon.com/participate/contest/wish_a_duc
    ati

    ino, że politycznie poprawne musi być do wyrzygania.

    KJ

  • 2. Data: 2010-11-26 16:28:20
    Temat: Re: chcesz Ducati to sobie narysuj
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    W dniu 2010-11-26 15:48, KJ Siła Słów pisze:
    > http://www.shicon.com/participate/contest/wish_a_duc
    ati

    > ino, że politycznie poprawne musi być do wyrzygania.

    Tak sobie przeglądałem te prace, jest kilka naprawdę fajnych. No to
    proszę moje foto strzelone dwa lata temu na zawodach Dragster Series CZ

    http://img189.imageshack.us/img189/6648/dscn1061cb.j
    pg

    To się nazywa pasja !

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 3. Data: 2010-11-26 18:09:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "[]v[]artec" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak sobie przeglądałem te prace, jest kilka naprawdę fajnych. No to
    > proszę moje foto strzelone dwa lata temu na zawodach Dragster Series
> [...]

    Widzę, że i fani z Ameryki byli na zawodach.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 4. Data: 2010-11-26 19:09:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-26 19:09, Jasio pisze:
    > Użytkownik "[]v[]artec" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    pg

    > Widzę, że i fani z Ameryki byli na zawodach.

    Europa szybko goni Ameryke w tym temacie. Niestety

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-11-30 07:48:07
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-11-26 20:09, Kuczu pisze:

    > Europa szybko goni Ameryke w tym temacie. Niestety

    Mc Donald jest na co drugim skrzyżowaniu :(

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy