  • 1. Data: 2013-01-14 11:01:10
    Temat: chlopcy z pelo szaleja - nowy podatek od drog kajowych ?
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    http://pieniadze.fakt.pl/Budzet-i-podatki-Politycy-c
    hca-platnych-drog-Nowy-podatek,artykuly,195677,1.htm

  • 2. Data: 2013-01-14 11:21:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *misiek* napisał(-a):

    > http://pieniadze.fakt.pl/Budzet-i-podatki-Politycy-c
    hca-platnych-drog-Nowy-podatek,artykuly,195677,1.htm

    Mam nadzieję, że elektorat pana posła Stanisława Żmijana przy
    najbliższej okazji wskaże mu jego miejsce ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-01-14 11:40:48
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 14-01-2013 o 11:01:10 misiek <d...@g...pl> napisał(a):

    > http://pieniadze.fakt.pl/Budzet-i-podatki-Politycy-c
    hca-platnych-drog-Nowy-podatek,artykuly,195677,1.htm

    To bardzo dobry pomysł i powinien zostać wprowadzony na wszystkich drogach
    ZAMIAST (to ważny szczegół) obecnych podatków "drogowych".

    --
    SW3
    ----

  • 4. Data: 2013-01-14 12:09:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Jan 2013 11:40:48 +0100, SW3

    > To bardzo dobry pomysł i powinien zostać wprowadzony na wszystkich drogach
    > ZAMIAST (to ważny szczegół) obecnych podatków "drogowych".

    Tylko po co wtedy budować obwodnice, skoro bardziej oszczędni
    (czyt. bardziej pokrzywdzeni) będą jeździć przez miasto...

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2013-01-14 12:12:20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >To bardzo dobry pomysł i powinien zostać wprowadzony na wszystkich drogach ZAMIAST
    >(to ważny szczegół) obecnych podatków "drogowych".

    Tez jestem tego zdania, ale tylko do konca kadencji tych oszustow. Po zmianie wladzy
    nastepcy powinni wrocic do tego co jest, ewentualnie obnizyc ten podatek :)

    sz.

  • 6. Data: 2013-01-14 13:57:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-14 11:01, misiek pisze:
    > http://pieniadze.fakt.pl/Budzet-i-podatki-Politycy-c
    hca-platnych-drog-Nowy-podatek,artykuly,195677,1.htm

    Podpucha.
    Podobnie jak zabieranie prawka za podwójne przekroczenie w miastach.

    Specjalnie naciskają i nagłaśniają głupie pomysły, żeby potem się z nich
    wycofać, a ludzie odetchną z ulgą, że wprowadzą jedynie tysiąc
    fotoradarów i 100 tajnych samochodów ITD.

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-01-14 14:26:35
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-14 13:57, Marcin N pisze:
    > Specjalnie naciskają i nagłaśniają głupie pomysły, żeby potem się z nich
    > wycofać, a ludzie odetchną z ulgą, że wprowadzą jedynie tysiąc
    > fotoradarów i 100 tajnych samochodów ITD.

    Właśnie się tak zastanawiam czy to jest po prostu głupota czy perfidne
    celowe działanie obmyślone przez pijarowców.
    Śmiać się czy płakać? Zupełnie jak z postów Animki. :-)

  • 8. Data: 2013-01-14 15:09:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-14 12:12, szufla pisze:

    > Tez jestem tego zdania, ale tylko do konca kadencji tych oszustow. Po
    > zmianie wladzy nastepcy powinni wrocic do tego co jest, ewentualnie
    > obnizyc ten podatek :)

    Wskaż go to palcem! Tego co to obniży podatek.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2013-01-14 15:14:02
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Wskaż go to palcem! Tego co to obniży podatek.

    Kaczyński. W przeszłości obniżył podatek o 1% i dwukrotnie podniósł progi
    podatkowe. Może ten podatek też by obniżył.

    Robbo

  • 10. Data: 2013-01-14 16:49:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-14 15:14, Robbo pisze:

    > Kaczyński. W przeszłości obniżył podatek o 1% i dwukrotnie podniósł
    > progi podatkowe. Może ten podatek też by obniżył.

    W przeszłości. Od tego czasu wiele i wielu się zmieniło.