  • 1. Data: 2011-02-08 02:53:52
    Temat: chuj dybofski się pszypomina i żebrze o opony
    Od: "cezarokira" <c...@d...pl>

    https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/br
    owse_thread/thread/26307ddb02fa6f8d/270565f45e0ae0df
    ?hl=pl#270565f45e0ae0df

    Maciej

  • 2. Data: 2011-02-08 03:17:56
    Temat: Re: chuj dybofski się pszypomina i żebrze o opony
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 7, 9:53 pm, "cezarokira" <c...@d...pl> wrote:
    > https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/br
    owse_thread/threa...

    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciej

    Boisz sie, ze rewir ci odbierze?

  • 3. Data: 2011-02-08 03:32:16
    Od: "cezarokira" <c...@d...pl>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
    On Feb 7, 9:53 pm, "cezarokira" <c...@d...pl> wrote:
> [...]

    Moze tobie ubecki smierdzielu
    z pe erelu
    Jak zamkna smietniki dla takich zlomiarzy jak wy to bedzie dobrze

    Maciej

  • 4. Data: 2011-02-08 04:39:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 7, 10:32 pm, "cezarokira" <c...@d...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Moze tobie ubecki smierdzielu
    > z pe erelu
    > Jak zamkna smietniki dla takich zlomiarzy jak wy to bedzie dobrze

    Jesli chodzi o mnie, to bede o tobie pamietal i w smietniku zawsze cos
    pozostawie, zebys sie z glodu nie zesral.

  • 5. Data: 2011-02-08 14:37:57
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    własnie zaprezentował nam się najgorszy ludzki rodzaj 'menda bezinteresownie
    złośliwa'.

  • 6. Data: 2011-02-08 15:12:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 15:37, TheGuru pisze:

    > własnie zaprezentował nam się najgorszy ludzki rodzaj 'menda bezinteresownie
    złośliwa'.

    A może ma jakąś prywatę do załatwienia w ten sposób?!

    Zresztą proponuję zignorować ten temat. To jedyny i skuteczny sposób na
    trolle. Ja już nic w tym wątku nie napiszę. Na pewno.

  • 7. Data: 2011-02-09 00:42:45
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Ileż ta biedna kobieta musiała się najeść śniegu by pojawił się bałwan?

  • 8. Data: 2011-02-09 03:38:43
    Od: "cezarokira" <c...@d...pl>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    e.googlegroups.com...
> [...]

    Jesli chodzi o mnie, to bede o tobie pamietal i w smietniku zawsze cos
    pozostawie, zebys sie z glodu nie zesral.

    W moim smietniku znajdziesz laice witeski i tone innego zlomu.
    Dorzuce pare zgnilych bananów, zeby ubeckiemu scierwu zarcia
    nie zabraklo

    Maciej