  • 1. Data: 2017-01-27 21:44:08
    Temat: co myslicie o takim komputerze
    Od: k...@g...com

    procesor intel core i3 6100

    plyta gigabyte H110M

    karta graficzna GeForce GT720

    ram 8GB

    hdd Toshiba 1000GB

    zasilacz 600W Modecom

    sys win 7

    ---

    do przegladania internetu

    do grania

    do obrobki video

  • 2. Data: 2017-01-27 22:12:27
    Temat: Re: co myslicie o takim komputerze
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    W dniu 2017-01-27 o 21:44, k...@g...com pisze:

    > procesor intel core i3 6100
    >
    > plyta gigabyte H110M
    >
    > karta graficzna GeForce GT720
    >
    > ram 8GB
    >
    > hdd Toshiba 1000GB

    Dodałbym drugi "dysk" - czyli SSD o pojemności ~120GB na system

    > zasilacz 600W Modecom

    po co? może 1kW ? :)

    > sys win 7

    może lepiej XP? ;) Win10 ugryzł boleśnie?

    --
    B.G

  • 3. Data: 2017-01-27 23:18:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 21:44, k...@g...com pisze:
    > procesor intel core i3 6100

    A może Pentium G4560?

    2 stówki w kieszeni

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2017-01-28 00:01:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 23:18, Irokez pisze:

    > A może Pentium G4560?
    >
    > 2 stówki w kieszeni

    Miało być: do przegladania internetu, do grania, do obrobki video.
    Zyskując dwie stówki tracisz dwie z trzech założonych funkcjonalności.
    Nie kupuj i zostanie ci jeszcze więcej w tej biednej kieszeni.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-01-28 08:41:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Miało być: do przegladania internetu, do grania, do obrobki video.
    > Zyskując dwie stówki tracisz dwie z trzech założonych funkcjonalności.
    > Nie kupuj i zostanie ci jeszcze więcej w tej biednej kieszeni.

    Nie traci. Będzie wolniej obrabiał filmy

  • 6. Data: 2017-01-28 12:33:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-28 o 08:41, qwerty pisze:

    > Nie traci. Będzie wolniej obrabiał filmy

    I wolniej grał. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-01-29 09:32:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > I wolniej grał. :-)

    1-2 klatki w GTA V mniej, czy 4 klatki mniej w battlefield (127 vs 131) to jest
    taka duża różnica, że warto dopłacać 2x więcej za CPU według ciebie?

  • 8. Data: 2017-01-29 12:49:06
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    > karta graficzna GeForce GT720

    to display adapter, nie pograsz na tym chyba, że w jakieś 8-letnie
    tytuły na słabych średnich w 720p.
    Granie zaczyna się od 1050 albo RX 460 wzwyż bo nawet 750Ti nie daje
    rady we wszystkim na 1080p.

  • 9. Data: 2017-01-29 13:33:04
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 22:12, B.G pisze:

    > Dodałbym drugi "dysk" - czyli SSD o pojemności ~120GB na system

    IMO dziś to podstawa

    --
    @foe_pl

  • 10. Data: 2017-01-29 17:31:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-29 o 09:32, qwerty pisze:
> [...]
    >
    > 1-2 klatki w GTA V mniej, czy 4 klatki mniej w battlefield (127 vs 131)
    > to jest taka duża różnica, że warto dopłacać 2x więcej za CPU według

    No właśnie, RadosławF, poczytaj... tam jest chyba tylko różnica w AVX.
    Tu jest porównanie do G4600 który ma tylko lekko wyższy zegar, idą łeb w
    łeb:
    https://www.youtube.com/watch?v=ixBjk4AekcI

    Jeszcze zastanowił bym się naprawdę poważnie nad sensem GT720 vs.
    wbudowany Intel HD Graphics 610, czy właśnie te 2 stówki nie dodać do
    lepszej grafiki. Nie wiem czy czasami GT720 nie dostanie baty od HD610,
    ewentualnie będzie co najwyżej identycznie wydajny.

    --
    Irokez