  • 1. Data: 2004-03-19 22:57:59
    Temat: co oznacza w pingach DUP
    Od: "wojo" <w...@c...pl>

    witam
    co oznacza jak pinguje jakis IP wyskakuje DUP
    w sieci jest radiowka
    pzdr

  • 2. Data: 2004-03-19 23:24:33
    Temat: Re: co oznacza w pingach DUP
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    wojo <w...@c...pl> wrote:
    > witam
    > co oznacza jak pinguje jakis IP wyskakuje DUP
    > w sieci jest radiowka

    Oznacza że NTG -> pl.comp.networking.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 3. Data: 2004-03-20 13:00:15
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Krzysztof Oledzki napisał:

    > Oznacza że NTG -> pl.comp.networking.

    albo lepiej _alt.pl.wirelesslan_

  • 4. Data: 2004-03-20 16:06:13
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "wojo" <w...@c...pl> wrote :

    > witam
    > co oznacza jak pinguje jakis IP wyskakuje DUP
    > w sieci jest radiowka

    oznacza to GL2422 Globalsuntecha jako AP

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 5. Data: 2004-03-21 08:15:19
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    RusH wrote:

    > oznacza to GL2422 Globalsuntecha jako AP

    na Planetach jest to samo ;-)

    VoMi7

  • 6. Data: 2004-03-22 17:47:44
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    VoMi7 <v...@N...pl> wrote :

    > na Planetach jest to samo ;-)

    planet to w srodku GL2422 Globalsuntecha Jamesie Blondzie :)

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2004-03-23 06:48:31
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    RusH wrote:

    > planet to w srodku GL2422 Globalsuntecha Jamesie Blondzie :)

    nie wiem nie draze tematy WiFi bo to jest jakies nieporozumienie jak
    narazie... nadodatek Netia jakies problemy stwarza na 2.4GHz niekiedy i
    potrafi zagluszac niby legalne kanaly...

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2004-03-23 16:57:20
    Od: "Paweł" <p...@a...pl>

    DUP przy pingowaniu oznacza ze robia sie duplikaty pakietów, najczesciej sie
    tak dzieje w sieci bezprzewodowej zobacz wiecej na
    http://www.interline.pl/interline.php?&s=laboratoriu
    m/duplikaty

  • 9. Data: 2004-03-24 12:09:01
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    VoMi7 wrote:

    > nie wiem nie draze tematy WiFi bo to jest jakies nieporozumienie jak
    > narazie... nadodatek Netia jakies problemy stwarza na 2.4GHz niekiedy i
    > potrafi zagluszac niby legalne kanaly...

    Zdecydowanie jest to nieporozumienie. Pasmo 2,4 GHz nie jest pasmem
    chronionym, podobnie jak np. pasmo CB-RADIO, wiec jakiekolwiek żale, ze ktoś
    kogoś zakłóca, można sobie od razu .... erkm, podarować. Inna jest sprawa,
    ze znane są wypadki przebijania się na chama w postaci stosowania
    kilkuwatowych dopałek do AP....

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 10. Data: 2004-03-25 20:14:40
    Od: "Mr.FX" <m...@s...clan.pl>

    [...]
> [...]
    > kogoś zakłóca, można sobie od razu .... erkm, podarować. Inna jest sprawa,
    > ze znane są wypadki przebijania się na chama w postaci stosowania

    No wlasnie jest czesciowo chronione m.in. poprzez =<100mW eirp.
    Uzywane rozsadnie niekoniecznie musi byc nieporozumieniem.
    Jak ktos potrzebuje pasma tylko dla siebie to co innego, ale
    w wielu sytuacjach jest to niepotrzebne.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]