  • 1. Data: 2004-01-23 15:33:39
    Temat: cos niesamowitego :)
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    sluchajcie, tpsa (neostrada) odmawia przyjecia reklamacji dot. dzialania
    lacza Pozman - TPNET !!! poprostu rewelacja.
    Tlumacza sie ze to nie ich wina i zeby uderzac do administratorów serwerów
    do których sie nie mozna dostac itp rzeczy. Ale tak naprawde niewazne
    cobysmy reklamowali oni nie maja prawa odmówic przyjecia tej reklamacji
    jakkolwiek bezzasadna ona by byla !
    Najwyrazniej maja zabronione :)

    Proponuje zatem:
    - zadzwonic na infolinie neostrady i zareklamowac polaczenie pomiedzy siecia
    TPSA a Pozman i przez to nie dzialanie serwisów takich jak np Kurnik.
    Rozmowe nalezy oczywiscie nagrac (sam nie mam sprzetu).
    - zadzwonic ponownie, ale poinformowac rozmówce ze rozmowa bedzie nagrywana
    no i oczywiscie ja nagrac.
    Oczywiscie prosic o powtórzenie nazwisk konsultantów.

    Tak spreparowany material wyslac do UOKiK oraz jakies prasy/radia/TV :)

    Marcin

  • 2. Data: 2004-01-23 16:09:18
    Temat: Re: cos niesamowitego :)
    Od: "MaRaS" <s...@m...bz>

> [...]
    > Oczywiscie prosic o powtórzenie nazwisk konsultantów.
    >
    > Tak spreparowany material wyslac do UOKiK oraz jakies prasy/radia/TV :)

    Znajomemu na infolini powiedzieli ze problemy zapewne niedlugo sie skoncza.
    "to kwestia popisania umow z takimi firmami jak o2.pl czy kurnik.pl"

    Ha Ha Ha...

  • 3. Data: 2004-01-23 19:39:57
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Fri, 23 Jan 2004 17:09:18 +0100, MaRaS wrote:

    > Znajomemu na infolini powiedzieli ze problemy zapewne niedlugo sie
    > skoncza. "to kwestia popisania umow z takimi firmami jak o2.pl czy
    > kurnik.pl"
    >
    > Ha Ha Ha...

    Nie ma co sie smiac... To _JEST_ kwestia podpisania umow z nimi.

    +e

  • 4. Data: 2004-01-24 01:42:59
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    MaRaS wrote:

    > Znajomemu na infolini powiedzieli ze problemy zapewne niedlugo sie
    > skoncza. "to kwestia popisania umow z takimi firmami jak o2.pl czy
    > kurnik.pl"

    > Ha Ha Ha...

    Niejako dla zasady nie podpiszę umowy z Polsrakiem. Kiedyś, dawno temu, już
    miałem Polpaka 2Mbps u siebie, po którym został mi się router Xyplex wart
    onegdaj kupę pieniędzy. Dziś mogę z niego zrobić podstawkę pod
    lampke/monitor/wypełniacz do szafy/whatever. Dwa razy do tej samej rzeki się
    nie wchodzi.

    --
    TOM TS635-RIPE
    "ChiWriter był naprawdę dobrym edytorem i jak się na nim pracę pisało,

  • 5. Data: 2004-01-27 10:18:06
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    Andrzej Nowak wrote:

    > Nie ma co sie smiac... To _JEST_ kwestia podpisania umow z nimi.

    Czyzby TPSA planowala zakupienie lacza do O2 i kurnika ? Ciekawe czy
    zaplaca O2 te 2.000zl za megabit ruchu.