  • 1. Data: 2012-12-16 18:54:15
    Temat: [cross]kochana Strasz* Miejska we WRO
    Od: Icek <i...@d...pl>

    Dla zainteresowanych jakością SM we Wrocławiu

    Polecam nagranie mojego autorstwa.

    http://www.wykop.pl/ramka/1350835/pan-tak-sie-wcina-
    jak-majtki-w-krok-straznik-miejski-z-wroclawia/

    Żeby nie było wątpliwości strasznik nie poniósł konsekwencji służbowych.

    Icek

    * od straszenia oczywiście

  • 2. Data: 2012-12-16 21:11:57
    Temat: Re: [cross]kochana Strasz* Miejska we WRO
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Icek,

    Sunday, December 16, 2012, 6:54:15 PM, you wrote:

> [...]
    jak-majtki-w-krok-straznik-miejski-z-wroclawia/
    > Żeby nie było wątpliwości strasznik nie poniósł konsekwencji służbowych.

    Myslę, że teraz już poniesie...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-12-16 21:43:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 16.12.2012 18:54, Icek wrote:
    > Dla zainteresowanych jakością SM we Wrocławiu
    >
    > Polecam nagranie mojego autorstwa.
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/1350835/pan-tak-sie-wcina-
    jak-majtki-w-krok-straznik-miejski-z-wroclawia/

    Nie nadepnales mu na jaja przypadkiem? Bo cos taki glos ma jakbys to
    zrobil ;)

  • 4. Data: 2012-12-17 17:52:23
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-12-16 21:43, neoniusz pisze:

    jak-majtki-w-krok-straznik-miejski-z-wroclawia/

    > Nie nadepnales mu na jaja przypadkiem? Bo cos taki glos ma jakbys to
    > zrobil ;)

    "zgubili" samochód, który kazali zabrać z miasta i Pan miał nerwówkę ;)

    Do tego nie wiedząc, że mam nagranie nakłamali w Sądzie uprzedzeni o
    odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

    O finiszu sprawy powiadomię ;)

    Icek

  • 5. Data: 2012-12-17 17:56:01
    Od: Icek <i...@d...pl>

    jak-majtki-w-krok-straznik-miejski-z-wroclawia/

    > Myslę, że teraz już poniesie...

    raczej nie, znając jakim lekkoduchem jest komendant Słysz to nie
    przypuszczam. Jak komendant zezwala na takie praktyki to strasznicy
    robią się coraz bardziej "odważni" i ponosi ich fantazja.

    Jakby jednego przykładowo ukarali to następny trzymałby język za zębami.
    Zwłaszcza, że w czasach dzisiejszych telefonów komórkowych czasami nie
    wiesz kiedy jesteś nagrywany

    A tak to tylko trzymają tam bandę niewykształconych pajaców, których
    zadaniem jest wlepianie mandatów z fotoradarów.

    Icek

  • 6. Data: 2012-12-18 00:11:31
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-12-17 17:52, Icek pisze:
    [..]

> [...]
    >
    > Do tego nie wiedząc, że mam nagranie nakłamali w Sądzie uprzedzeni o
    > odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

    Ale masz przeboje, jak nie TVN to SM ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+