  • 21. Data: 2011-09-18 13:37:06
    Temat: Re: cyfrowy polsat hdmi
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, Jerzy Dombczak <j...@o...eu> wrote:
    > Dm800 ale jak napisalem, nie sa to tanie sprawy !

    Fakt, nie warto mi się w takie urządzenie bawić zwłaszcza, że CP dał mi
    już jakiśtam swój tuner. No to kontynuuję poszukiwania urządzenia
    przerabiającego HDMI na zjadliwe USB ;) Któryś z grupowiczków wkleił już
    linka do odpowiedniego urządzenia ale na PCI-E. Jest więc szansa na coś
    podobnego na USB (przynajmniej taką mam nadzieję :) )

    --
    WildS

  • 22. Data: 2011-09-18 15:30:20
    Od: Rico <d...@n...aon.at>

    > O ile laptop moze być włączony w czasie jazdy (co prawda nie do
    > oglądania tv z satelity ;) ) to juz TV nie bardzo. Podstawowy powód -
    > laptop stoi na płaskiej podstawie i się nie przewróci. Navi na TV nie ma
    > sensu bo przy pierwszym hamowaniu poleci mi na przednią szybe ;)
    > Zresztą w nocy to im mniej rzeczy świeci w kabinie tym lepiej.
    > Kamerkę mam, co prawda nie do nocnego nagrywania ale nad rejestratorem z
    > prawdziwego zdarzenia też myślę.
    >
    > Szczerze - wolę wydać kwotę odpowiadającą cenie TV i mieć fullHD full
    > bajer bez ograniczeń na laptopie niz kupić TV.

    Jak gdzieś tam przeczytałem synal (zakodowany) przekazywany 19-to
    pinowym gniazdem nie da się tak łatwo przesłać gniazdem USB, praktycznie
    2-u pinowym (po odjęciu 5V i Gnd)i wszystkie konwertery jakie widziałem
    były USB do hdmi a nie na odwrót. A jak są to cena taka ze szczena opada.
    http://www.epiphan.com/products/dvi-frame-grabbers/d
    vi2usb-solo/
    tu tez trochę tego jest ale nic co by sie nadawalo:
    http://www.markertek.com/
    Ewentualnie np. coś takiego jak poniżej i moduł Polsatu (musiałoby być
    sprawdzone ze działa z modułem CP). Zaleta - można nagrywać na HDD lapka
    co by nie można było obejrzeć na żywo.
    Jak by nie patrzeć - tanio się ni da.
    cu

  • 23. Data: 2011-09-18 15:35:23
    Od: Rico <d...@n...aon.at>

> [...]
    > Ewentualnie np. coś takiego jak poniżej i moduł Polsatu (musiałoby być
    > sprawdzone ze działa z modułem CP). Zaleta - można nagrywać na HDD lapka

    www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0012SZ7I4/wissenswer
    tes-21/ref=nosim

    To miało być poniżej się zmyło, ale to i tak już chyba wykluczyłeś.

  • 24. Data: 2011-09-18 17:39:23
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, Rico <d...@n...aon.at> wrote:
    vi2usb-solo/

    > www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0012SZ7I4/wissenswer
    tes-21/ref=nosim
    > To miało być poniżej się zmyło, ale to i tak już chyba wykluczyłeś.

    To jeszcze nie takie drogie. Ale chyba inni grupowicze to wykluczyli z
    powodu tego parowania kart z odbiornikami CP.

    --
    WildS

  • 25. Data: 2011-09-18 19:00:45
    Od: Rico <d...@n...aon.at>

    Am 18.09.2011 19:39, schrieb WildS:

    tes-21/ref=nosim

    > To jeszcze nie takie drogie. Ale chyba inni grupowicze to wykluczyli z
    > powodu tego parowania kart z odbiornikami CP.

    No ale tu wkładasz moduł Cyfrowego Polsatu z karta (sparowana z modulem
    oczywiście) wiec podmianka w Polsacie byłaby konieczna bo albo tuner
    stacjonarny albo moduł. Nie wiem czy używasz tunera stacjonarnego tylko
    w tirze czy po podroży pod pachę i dalej w domku aż do następnego
    wyjazdu. Ale zakup takiego tunera USB powinien być dobrze przemyślany bo
    nie zwracają kasy jak moduł nie działa z tunerem a z drugiej strony
    lapek musi ten odbierany sygnał HD rozkodować zatem procek musi być
    wystarczająco "silny" żeby nie przycinał i nie leciał cały czas na
    95-100% obciążenia. Dlatego tuner powinien wspomagać go sprzętowo. Ten
    który podałem to tylko przykład rozwiązania. A jeśli byś chciał używać
    moduł w domu to jeszcze potrzebujesz tuner stacjonarny HD z gniazdem na
    moduł - wysiadając z tira zabierasz moduł CP z karta i wkładasz w domu
    do tunerka stacjonarnego. Wiec summa summarum tez nie będzie tanio.
    cu

  • 26. Data: 2011-09-18 20:49:38
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, Rico <d...@n...aon.at> wrote:
> [...]
    > moduł - wysiadając z tira zabierasz moduł CP z karta i wkładasz w domu
    > do tunerka stacjonarnego. Wiec summa summarum tez nie będzie tanio.

    od cyfrowego polsatu dostałem pudełko o nazwie HD5000, w nim siedzi
    sobie karta CP. To jedyny sprzet jaki mam, w domu telewizji prawie nie
    oglądam, zresztą tu mam lokalna kablowke i anteny nie chce mi sie
    ustawiać.

    lapek dosc mocny, i7-2630QM z GPU Nvidia GTX560M.

    Czyli rozumiem, ze to z tego linka to jest cos co udaje telewizor z
    wejsciem HDMI i daje odebrany sygnal laptopowi do przetworzenia a lapdop
    dalej programowo juz sygnal przerabia na obraz fullHDfullBajer? Bo juz
    sie troche gubię :)

    --
    WildS

  • 27. Data: 2011-09-18 21:25:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rico" <d...@n...aon.at> napisał w wiadomości news:

    > lapek musi ten odbierany sygnał HD rozkodować zatem procek musi być
    > wystarczająco "silny" żeby nie przycinał i nie leciał cały czas na
    > 95-100% obciążenia.

    Do tego wystarczy grafika HD ze wspomaganiem sprzętowym dxva.

  • 28. Data: 2011-09-19 10:51:24
    Od: Ric <d...@a...at>

> [...]
    > wejsciem HDMI i daje odebrany sygnal laptopowi do przetworzenia a lapdop
    > dalej programowo juz sygnal przerabia na obraz fullHDfullBajer? Bo juz

    To "cos" to nie jest nic co udaje TV tylko (prawie) taki sam tuner jaki
    masz wetkniety
    do laptopa obecnie(AverTV Volar Hybrid) tzn. SAT tuner CP masz
    podlaczony do
    tunera AverTV Volar (DVB-T)a ten generuje obraz dla laptopa.
    Zaproponowane rozwiazanie
    zaklada ze zamiast tych dwoch tunerow podlaczasz jeden ktory potrafi
    odebrac sygnal SAT HD i przez gniazdo USB przeslac do PC a ten
    wygeneruje obraz dla monitora / matrycy. Dobrze jak cos wspomaga PC-ta
    / Laptopa w tej ciezkiej pracy (np. wspomniana karta graficzna). Taki tuner
    musi tez rozkodowac zakodowane programy tzn miejsce na wspomniany juz
    modul CP w ktorym siedzi sparowana z nim karta. Dlatego taki tuner jest
    troche wiekszy bo zapewne troche wiecej elektroniki w nim siedzi no i ma
    jeszcze gniazdo na modul ktory ma swoje wymiary. Dlatego nie jest
    bezposrednio wetkniety w gniazdo USB tylko przez kabel. Tyle teorii, na
    pytanie jak sie takie tunery oraz moduly CP w praktyce sprawdzaja, musza
    odpowiedziec ci ktorzy ich na codzien uzywaja.
    cu